AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Vi er fem jenter som bor i kollektiv. Det funker greit å alt er egentlig som det skal være. Vi går greit over ends med hverandre. Men det er en jente som er litt mer frigjort enn oss andre. Hun er nemlig ofte på rommet å onanerer. Det er forsåvidt ok, det har vi alle gjort fra tid til annen, men saken med henne er at hun gjør det ofte, gjerne flere ganger på dagen, høylytt! Vi hører henne stønne. Hun stønner skikkelig høyt. Om morgen, ettermiddag, kveld, og av og til midt på natta. I dusjen også har holdt på. Hun har ingen kjæreste eller noe heller, så er ikke derfor. Vi har jo pratet med henne om dette, men hun sier at hun bare er sånn, hun er dritkåt og må onanere. Og så høylytt. Så vi har liksom bare latt hun holde på som hun vil, men vi føler det er litt spesielt når hun bor sammen med fire andre. Hun har heldivis sluttet å onanere i dusjen da. Men det er jo stønningen vi andre reagerer på her. Skal vi bare la hun holde på? Eller bør vi fortsette å klage på all den høylytte stønninga? Anonymkode: 23a03...108
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Klag i vei, det er ikke så mye annet dere kan gjøre. Sært er det (det hun gjør, ikke at dere klager), men kjenner at jeg ikke ville brydd meg veldig mye, så lenge det ikke var forstyrrende, typisk i eksamenslesing. Eller bare når jeg ser Game of thrones. Anonymkode: 5174e...f07
Kontormus Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Herregud, det er jo ikke trygt å ha gjester der!? Kjenner jeg blir varm på ørene bare ved tanken... Nei, det hadde jeg ikke tolerert. 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Man må ikke lage lyd. Og kan dere ikke be henne sette på musikk, eller kan dere sette på musikk i stua så dere ikke trenger å høre på henne? Hun vil nok ha oppmerksomhet. Og tror nok at noe seksuelt gjør henne kul, eller noe slikt. Anonymkode: 4a43b...877 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Be henne rope inn i en pute eller noe. Jeg er også så høylytt at jeg sliter med å være stille, (under sex, vel å merke) men jeg har vært i situasjoner der jeg vet at noen i naborommet ville hørt det om jeg holdt på som vanlig. Løsningen har vært å kjøre en pute i fjeset. Veldig ekkelt og upassende at hun holder på sånn. Jeg hadde faktisk følt meg litt voldtatt, mentalt i hvert fall. Anonymkode: 1f1a9...d31 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 (endret) . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Vi blir ikke direkte plaget av det, bare at vi syntes det er sært. Hun onanerer ikke når vi har besøk da, heldigvis. Da omgås hun med oss andre og er sosial og "vanlig" Men har av og til blitt med henne på rommet hennes fordi hun skal vise meg noe på pcen eller lignende, å merker at det lukter litt rart hos henne, ikke vondt, men at hun har onanert. Hun holder jo også på lenge hver gang, for det er så godt sier hun. Litt sånn sex/orgasmelukt. Det er veldig snålt... Må le litt også daAnonymkode: 23a03...108
Christy89 Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 Helt greit at hun må onanere ofte, men bor man sammen med andre, så må man ta litt hensyn eller bo alene. Hadde bedt om hun kan dempe seg eller sette på musikk. Si dere synes det er ubehagelig å høre på.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 La hen holde på om ikke det plager dere eller andre. Nen er litt rart. Men lurer på hvordan hun holdt på hjemme... Anonymkode: 23a03...108
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 For en oppmerksomhetssyk tulling. Ta opp lyden og spill det av for henne? Anonymkode: e5dc0...1ce
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La hen holde på om ikke det plager dere eller andre. Nen er litt rart. Men lurer på hvordan hun holdt på hjemme... Anonymkode: 23a03...108 Vi blir ikke plaget var det det skulle stå. Anonymkode: 23a03...108
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 Hun tenner sikkert på at andre hører det. Anonymkode: 1fb4d...06e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 Skal spør henne hva hun gjorde når hun bodde hjemme. Anonymkode: 23a03...108
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 28 minutter siden, Kontormus skrev: Herregud, det er jo ikke trygt å ha gjester der!? Kjenner jeg blir varm på ørene bare ved tanken... Nei, det hadde jeg ikke tolerert. 15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Synes det er respektløst å holde på slik, når man bor med andre. Så jeg ville ha sagt ifra om at hun må dempe seg. Hadde ikke sluttet med det, om det var meg. Ser ikke hvorfor dere skal ha større gjennomslag for deres vilje enn meg? Er ikke slik at jeg hadde onanert i timesvis hver dag. Når det er stille, får du det som du vil. Når jeg onanerer får jeg det som jeg vil. Alle får sitt og alle bør være fornøyd. Anonymkode: 2f043...cc4
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 (endret) På 23.8.2017 den 20.38, AnonymBruker skrev: . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
Macro Skrevet 23. august 2017 #16 Skrevet 23. august 2017 Jeg hadde stått og stønnet som en gal utenfor rommet hennes, dunket meg opp etter døra osv. Enten gir hun seg eller så ødelegger jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #17 Skrevet 23. august 2017 Vi har ikke bedt henne slutte. Bare at hun stønner så høyt. Men hun sier hun bare er sånn. Anonymkode: 23a03...108
Christy89 Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: ingen som sier at TS skal kreve at personen slutter å onanere... Det er faktisk lov å ta litt hensyn til andre folk. Du må ikke hyle som en stokkengris for å onanere. Nemlig. Folk må bare onanere så mye de vil, men ta hensyn hvis du bor med andre. Enkelt og grei 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, Macro skrev: Jeg hadde stått og stønnet som en gal utenfor rommet hennes, dunket meg opp etter døra osv. Enten gir hun seg eller så ødelegger jeg. Nei, vi er jo ikke slemme med henne heller. Det hadde ødelagt stemninga helt. Anonymkode: 23a03...108 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #20 Skrevet 23. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke bedt henne slutte. Bare at hun stønner så høyt. Men hun sier hun bare er sånn. Anonymkode: 23a03...108 Dårlig argument. Dere får gjøre noe som kan irritere henne og si "vi er bare sånn: Anonymkode: 23466...b4e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå