AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 ...reise fritt rundt i forskjellige land (hovedsakelig europeiske land), møte spennende og forskjellige mennesker, oppleve nye steder og livsstiler og ha en ganske fri og selvstyrt hverdag? Jeg er overgjennomsnittet interessert i psykologi, historie, kunst og kultur. Er interessert i interessante mennesker som velger en annen vei i livet enn alle andre! er glad i å "oppdage" nye ideer og tankesett der ute. Føler selv at mye av dette faller inn under yrket journalist / frilans skribent, men akkurat der er aberet; jeg kunne tenkt meg en noe trygg inntekt, ihvertfall en grunnlønn. vet dette høres veldig drømmende ut, men tips mottas med takk Anonymkode: 37da9...ba6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Turistguide, ha egen reisebyrå/organisere forskjellige turer, blogger, fotomodell, skuespiller, forsker som reiser rundt og gjesteforeleser, forfatter, fotograf. Finnes også de som har blitt fremgangsrike med Instagram-kontoer og lignende og som faktisk lever av å reise rundt å ta bilder traveller/digital nomad. Anonymkode: 3ad9c...151 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå