AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Har en Samsung smart tv som lever sitt eget liv. Lyd og bilde virker, problemet er at tv slår seg av og på hele tiden. Tv er fra 2011 så den er noen år gammel. Har prøvd rådet fra Samsung support, om å koble fra alt av hdmi kabler og strøm i en time for så å skru den på. Har kun maks 5-10 sekunder til å bruke fjernkontroll for å komme inn på meny. Er litt krise da vi skal ha filmkveld bursdag til helgen og vil helst slippe å kjøpe ny tv. Alle råd taes i mot! Anonymkode: ecab3...eee
petterm Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Jeg ville lett etter annet utstyr som kan tenkes å forstyrre. Andre enheter som har fjernkontroll og som kan tenkes å forstyrre? Kan det være utstyr fra naboen? Vet du hvor mottakeren for signaler fra fjernkontrollen er. Hjelper det å dekke den? Prøv å lukke dører for å hindre fremmede signaler?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Minnet meg om en gammel tråd hvor TVen byttet kanal på egen hånd. Blir ikke samme problemet som ditt, men noen prøvde seg ihvertfall på mulige forklaringer. Anonymkode: 345c0...07e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Jeg bruker universalkontroll, skiftet batterier idag. Ellers bor vi i en kjeller leilighet av mur. Vet at ps3 konsoll kan skru på selve tv. Og både ps3 og canal digital er koblet med hdmi direkte i tv. Vet det et litt fy men alt over er koblet i samme padde. Alt har som sakt vært frakoblet i en tid og har prøvd med å ha tv ledning i egen støpsel uten hell. Tørr ikke å leke tv kirurg. Ts. Anonymkode: ecab3...eee
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Bor jo i nærheten av ei kirke, så forundrer meg ikke. Men jeg kan slå av tv med kontroll uten at den slår seg på, men slår jeg den på enten med kontroll etter touch knapp så slår den seg av og på til jeg skrur den av. Ts Anonymkode: ecab3...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå