AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #81 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke naturlig å suge pikk og svelge sæd nei. Det er naturlig at sæden sprutes i vagina og ikke andre hull. Derimot er det naturlig å stimulere klitoris, hvorfor ellers tror dere vi har den på utsiden og ikke innsiden? Man føder kids der hvor menn stapper pikken så sier seg selv at man ikke kan ha masse følsomme nerver inni der. Anonymkode: aac40...cd6 Da får hun ta og stimulere klitoris da. Anonymkode: 02ad9...6ef
Mippi Skrevet 26. august 2017 #82 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo da, jeg har sett mer enn nok kvinner suge og svelge med et smil, fordi de synes det er digg. Fordi det er naturlig for kvinner å gjøre det. Anonymkode: 02ad9...6ef Du prøver bare å provosere. Hvis ikke så har du et trist sexliv foran deg med mange nedturer. Ferdig. 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #83 Skrevet 26. august 2017 3 minutter siden, Mippi skrev: Du prøver bare å provosere. Hvis ikke så har du et trist sexliv foran deg med mange nedturer. Ferdig. Nei, men du er inne på noe. De som påstår at de er kvinner som synes sæd er ekkelt er nok ute etter å provosere ja. Så lenge hun suger og svelger er jeg fornøyd. Anonymkode: 02ad9...6ef
Mippi Skrevet 26. august 2017 #84 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men du er inne på noe. De som påstår at de er kvinner som synes sæd er ekkelt er nok ute etter å provosere ja. Så lenge hun suger og svelger er jeg fornøyd. Anonymkode: 02ad9...6ef Ok 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #85 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, Mippi skrev: Ok Sug og svelg, god helg! Anonymkode: 02ad9...6ef
Dark Angelina Skrevet 26. august 2017 #86 Skrevet 26. august 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette. Dark Angelina, mod.
Bakepulver Skrevet 26. august 2017 #87 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du er inne på noe. De som påstår at de er kvinner som synes sæd er ekkelt er nok ute etter å provosere ja. Så lenge hun suger og svelger er jeg fornøyd. Anonymkode: 02ad9...6ef Hvorfor uttaler du deg om et emne som du ikke har peiling på? Det kommer tydelig frem at du ikke har erfaring! 4
Bakepulver Skrevet 26. august 2017 #88 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sug og svelg, god helg! Anonymkode: 02ad9...6ef Ja, bon appetitt! Svelg i vei...
Ulla Ullsokk Skrevet 26. august 2017 #89 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo da, jeg har sett mer enn nok kvinner suge og svelge med et smil, fordi de synes det er digg. Fordi det er naturlig for kvinner å gjøre det. Anonymkode: 02ad9...6ef Det er forskjell på at noen synes det er digg og at det er naturlig, det var et elendig argument. Mange menn eeeeelsker å slikke, så isåfall kan jo ikke det være mindre naturlig! 2
stan Skrevet 26. august 2017 #90 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Det er forskjell på at noen synes det er digg og at det er naturlig, det var et elendig argument. Mange menn eeeeelsker å slikke, så isåfall kan jo ikke det være mindre naturlig! Det er jo i det hele tatt litt rart å blande inn naturlig i forhold til menneskelig seksualitet. Det naturlige er å ha sex for forplantning, alt annet er "kultur", altså menneskelige påfunn. Naturlig eller ikke, det er få ting som er bedre enn å slikke en våt fitte. 3
Gjest O.G. Skrevet 26. august 2017 #91 Skrevet 26. august 2017 22 timer siden, Mippi skrev: Boooring! Etter å ha vært med menn som forguder fitte, er det ingen sjans i havet for at jeg kunne holdt ut med en som synes fitter er direkte ekle. For et hemmet sexliv det ville vært! Så ufattelig kjedelig og traust forspill, midt-akt og kos etter sex hadde vært med en som ikke tør å ta på en fitte nydusjet engang!? Hahahaha! Han synes ikke slimballene som pumper ut av penis når han kommer i munnen din er minst like ekle? Jævla taper. Nwmlig.
Drakan Skrevet 26. august 2017 #92 Skrevet 26. august 2017 Du kan spørre om han er homo. Er ikke akkurat skummelt, og nekt å suge han om han nekter å gjøre det på deg. Helt ærlig burde du avslutte dette "forholdet" da det er åpenbart han ikke eier respekt for deg, og har i tillegg kalt deg ekkel. Han unngår å røre vaginaen din (han synes jo det er ekkelt). Tviler på du vil ha denne selvfølelsen med deg i noe forhold, så avslutt dette med en gang. Om han ikke liker deg eller dine kvinnelige deler, kan han godt finne seg en fyr. Er ikke akkurat et problem, han må bare være ærlig med seg selv. Du har ingenting med det problemet han har om at han enda prøver å overbevise seg selv at han ikke er homo... Fin deg noen som liker deg, selv om du er kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #93 Skrevet 26. august 2017 Jeg synes ikke du kan ha en sånn mann, og det blir egentlig bare rart å si at man ikke liker vaginaer som hetro (min mening). Den seksuelle delen av et forhold er kjempeviktig og siden dette ikke helt går for dere, at du er den som gjør noe særlig jobb for at han skal tilfredstilles? Jeg ville prøvd å vært litt åpen om det og sagt til han at det ikke hadde funket. Håper det hjalp deg litt å høre dette Anonymkode: e1d08...088 2
Nanami Skrevet 26. august 2017 #94 Skrevet 26. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gift med en mann som du beskriver ts, vi har vært sammen i mange år. Det er jo ikke akkurat gøy, skal innrømme det. Jeg har mange ganger lurt på om han egentlig er homofil og har spurt han rett ut, men han nekter for det. Problemet er at jeg har funnet ting på dataen som sier noe annet, men han kan jo tenne på menn, men tenner han på kvinner? Vi har nå et dårlig sexliv, men vi elsker hverandre for det. Så å skille seg er ikke aktuelt for noen av oss. Jeg har spurt han om dette flere ganger, men han sier bare at han ikke liker å ta på meg når jeg blir våt og slikke meg er totalt uaktuelt. Jeg må jo respektere det eller skille meg fra han, og som sagt så er ikke det siste aktuelt. Jeg har egentlig ikke noen råd til deg, du må bare finne ut hva som er viktigst for deg. Nå er jo forholdet såpass nytt så det er ikke så vanskelig å gå fra han, det blir verre jo lenger dere er sammen. Anonymkode: 56e02...bd1 Jeg synes det er trist at han ikke liker det fysiske tegnet på at du tenner på ham og har det godt. Jeg skjønner at man må respektere den andres synspunkter og meninger. Jeg synes ikke man skal forvente oralsex, men å ta på partneren sin burde jo være et absolutt minimum i seksuallivet. 1
stan Skrevet 26. august 2017 #95 Skrevet 26. august 2017 På 25.8.2017 den 19.39, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk er litt vel bastante her. Jeg er helt enig i at oppførselen hans er ukul - man skal aldri si at kroppen til kjæresten er ekkel, og hvert fall ikke i en slik situasjon. Samtidig synes jeg det høres ut som om han er veldig uerfaren, og kanskje sa han det bare for å skjule usikkerheten sin. Det er ikke helt utypisk.. I stedet for å la dette handle om hvor stor drittsekk han er, så hadde det vært interessant å høre hvordan man går frem for å gjøre en usikker ung mann trygg på vaginaer. Anonymkode: 4aacd...f27 Er litt enig her. Hvordan har han fått den ideen? Hva med å prøve litt erotisk massasje. La han i ro og mak få erfaring med hvordan underlivet til en dame er. Min første kjæreste og jeg pleide å ligge eller sitte i hver vår ende av sofaen, slik at vi kunne se og kose med hverandre. Slik kunne vi sitte ganske lenge, småprate, utforske, spørre og gi tilbakemelding på hva som var deilig. Bare en tanke. Det spørs om TS ønsker å ta fatt på prosjektet, om han er verdt det?
Maleficenta Skrevet 26. august 2017 #96 Skrevet 26. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er naturlig for en kvinne å suge og svelge. Vagina, derimot, er det ikke naturlig å svelge fra. Anonymkode: 02ad9...6ef Det er jo tydeligvis like naturlig det da både menn og kvinner går ned på hverandre. Det er ikke mer naturlig for en kvinne å suge og svelge nei 1
Maleficenta Skrevet 26. august 2017 #97 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, stan skrev: Er litt enig her. Hvordan har han fått den ideen? Hva med å prøve litt erotisk massasje. La han i ro og mak få erfaring med hvordan underlivet til en dame er. Min første kjæreste og jeg pleide å ligge eller sitte i hver vår ende av sofaen, slik at vi kunne se og kose med hverandre. Slik kunne vi sitte ganske lenge, småprate, utforske, spørre og gi tilbakemelding på hva som var deilig. Bare en tanke. Det spørs om TS ønsker å ta fatt på prosjektet, om han er verdt det? Hva hjelper det når han ikke vil se fordi han syns det er ekkelt?
Maleficenta Skrevet 26. august 2017 #98 Skrevet 26. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da får hun ta og stimulere klitoris da. Anonymkode: 02ad9...6ef Ja men da kan hun jo bare onanere selv da. Trenger ikke noe mann å ha sex med når man må gjøre all jobben selv
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #99 Skrevet 26. august 2017 På 23.8.2017 den 20.09, Uffda skrev: Mye umodent her. Nei, vagina er ikke ment for å tenne. Ingen nødvendighet i at en vagina skal få deg til å tenne. Man tenner på pupper, rump, et pent ansikt. Vagina not so much. Ei slufse har ingen seksuell appeal, derav ordet slufse. Ikke sant! Finnes ikke mye som er deiligere enn en deilig fitte med en liten stripe kjønnshår over. Bon apetit! Anonymkode: 2f492...472 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #100 Skrevet 26. august 2017 Forstå han om han ikke vil slikke(jeg liker ikke å bli slikket selv), men at han ikke vil ta på deg er bare teit. Slutt å ta på han og sug han også, så får han se så teit og Kjedlig sexliv dere får. Anonymkode: 5eb53...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå