Gjest O.G. Skrevet 25. august 2017 #61 Skrevet 25. august 2017 På 23.8.2017 den 19.29, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei jente på 24 som fikk meg kjæreste for 1 mnd siden. Har tidligere vært i noen små forhold og ett langt på 5 år som ikke helt var noe for meg. Håper virkelig dette er fyren som passer for meg! Foreløpig er det kribling og blomster, føler det kan gå veldig bra og i riktig retning. Men! Han har verken gått ned på meg eller tatt meg nedentil. Det er kun jeg som fører penis inn under sex, og jeg har sugd han og svelget opptil flere ganger. Dette er noe jeg kun gjør for hans del. Her om dagen hadde vi sex i dusjen og ble enige om å gjøre oss ferdig i senga. Jeg dusjet meg ferdig mens han ventet. Da tenkte jeg at nå skal jeg være rett fram og si at jeg ønsker at han skal gå ned på meg, slik at jeg også kan komme. Da var jeg jo også ny dusja og shavet. Jeg spurte forsiktig, men han ville ikke. Kanskje om ett par uker sa han. Men dette førte til at han ikke fikk stå igjen ... og vi hadde ikke sex. Dette såret meg veldig, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre med det. Har ikke veldig lyst til å suge han lengre, noe jeg syntes er veldig trist forhold til at jeg vet han elsker det. Jeg har prøvd å forhøre meg med han, og han har sakt han syntes vaginaer er ekle. Jeg har da sakt; er det ekkelt at du går ned på meg, men ikke når jeg gjør der på deg? Han responderte i at det gikk fint, for da har jeg den som måtte gjøre det ekle og at vaginaer er enklere enn peniser. Anonymkode: f8d93...d2f Og du er fremdeles ilag med han der. Ler og ler.
Filippa Skrevet 25. august 2017 #62 Skrevet 25. august 2017 Han hadde jeg dumpa på flekken. En mann som ikke slikker meg iløpet av de tre første gangene vi har sex går rett i søppelkassa. Når du til og med har sagt rett ut til han at du trenger det for å komme og han svarer med noe så barnslig som at vaginaer er ekle men ikke peniser så du kan suge han men han kan ikke slikke deg, nei det er en mentalitet som seriøst er værre enn barnehagen! Du kommer aldri til å få noe godt sexliv eller god seksuell selvtillitt med han der! 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #63 Skrevet 25. august 2017 Jeg synes folk er litt vel bastante her. Jeg er helt enig i at oppførselen hans er ukul - man skal aldri si at kroppen til kjæresten er ekkel, og hvert fall ikke i en slik situasjon. Samtidig synes jeg det høres ut som om han er veldig uerfaren, og kanskje sa han det bare for å skjule usikkerheten sin. Det er ikke helt utypisk.. I stedet for å la dette handle om hvor stor drittsekk han er, så hadde det vært interessant å høre hvordan man går frem for å gjøre en usikker ung mann trygg på vaginaer. Anonymkode: 4aacd...f27
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #64 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk er litt vel bastante her. Jeg er helt enig i at oppførselen hans er ukul - man skal aldri si at kroppen til kjæresten er ekkel, og hvert fall ikke i en slik situasjon. Samtidig synes jeg det høres ut som om han er veldig uerfaren, og kanskje sa han det bare for å skjule usikkerheten sin. Det er ikke helt utypisk.. I stedet for å la dette handle om hvor stor drittsekk han er, så hadde det vært interessant å høre hvordan man går frem for å gjøre en usikker ung mann trygg på vaginaer. Anonymkode: 4aacd...f27 Beklager men det prosjektet der er nok dømt til å mislykkes i og med at han har en aversjon mot vaginaer instinktivt. Tror aldri det kommer til å forandre seg. Anonymkode: 2debe...edb
Mippi Skrevet 25. august 2017 #65 Skrevet 25. august 2017 Boooring! Etter å ha vært med menn som forguder fitte, er det ingen sjans i havet for at jeg kunne holdt ut med en som synes fitter er direkte ekle. For et hemmet sexliv det ville vært! Så ufattelig kjedelig og traust forspill, midt-akt og kos etter sex hadde vært med en som ikke tør å ta på en fitte nydusjet engang!? Hahahaha! Han synes ikke slimballene som pumper ut av penis når han kommer i munnen din er minst like ekle? Jævla taper. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #66 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, Filippa skrev: Han hadde jeg dumpa på flekken. En mann som ikke slikker meg iløpet av de tre første gangene vi har sex går rett i søppelkassa. Når du til og med har sagt rett ut til han at du trenger det for å komme og han svarer med noe så barnslig som at vaginaer er ekle men ikke peniser så du kan suge han men han kan ikke slikke deg, nei det er en mentalitet som seriøst er værre enn barnehagen! Du kommer aldri til å få noe godt sexliv eller god seksuell selvtillitt med han der! Veldig spesielt innlegg. Synes det blir for dumt at du slår opp hvis han ikke slikker deg etter 3 ganger. Jeg forstår at det er noe du ønsker han skal gjøre med deg og at det tenner deg, men et forhold som kun baseres på preferanser i senga, huff, det tror jeg ikke jeg ville holdt ut. Jeg ønsker å respektere partneren min og at han respekterer meg. Hvis han ikke skulle hatt lyst til å ha analsex og jeg tydelig tenner på det så ville jeg respektert det. Gjensidig respekt er tingen! Anonymkode: 6e4e1...b04 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #67 Skrevet 25. august 2017 Jeg er gift med en mann som du beskriver ts, vi har vært sammen i mange år. Det er jo ikke akkurat gøy, skal innrømme det. Jeg har mange ganger lurt på om han egentlig er homofil og har spurt han rett ut, men han nekter for det. Problemet er at jeg har funnet ting på dataen som sier noe annet, men han kan jo tenne på menn, men tenner han på kvinner? Vi har nå et dårlig sexliv, men vi elsker hverandre for det. Så å skille seg er ikke aktuelt for noen av oss. Jeg har spurt han om dette flere ganger, men han sier bare at han ikke liker å ta på meg når jeg blir våt og slikke meg er totalt uaktuelt. Jeg må jo respektere det eller skille meg fra han, og som sagt så er ikke det siste aktuelt. Jeg har egentlig ikke noen råd til deg, du må bare finne ut hva som er viktigst for deg. Nå er jo forholdet såpass nytt så det er ikke så vanskelig å gå fra han, det blir verre jo lenger dere er sammen. Anonymkode: 56e02...bd1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #68 Skrevet 25. august 2017 På 24.8.2017 den 9.53, AnonymBruker skrev: Min mann var i ti år gift med en kvinne som deg. Han var trofast de første årene, da han trodde dette ville gå over, men da det ikke gikk over var han utro resten av forholdet. Å varme seg selv opp for så å "putte den inn" i en kvinne som ikke engang ville ta på den var som et dårlig runk, sier han. Greit nok for å få utløsning, men kun det. Det er ikke tungt for andre å innse at alt ikke er "feministisk korrekt", men det må være et handicap både for personen som har det slik, og for forholdet personen er i. Jeg forsvarer ikke at han var utro, for jeg synes han heller burde ha avsluttet forholdet, men jeg har en viss forståelse for at man kan bli drevet til det, dersom man er med en person med så, jeg vil si grunnleggende, hindringer for å utøve et normalt seksualliv. For det er normalt å ta på hverandre og tenne på hverandre, og å tenne på å tenne den andre, og ikke normalt å synes at det er ekkelt. Anonymkode: 07c2e...6b6 Handler ikke om feminisme. Er likt for begge kjønn. Jeg er ikke ute etter langvarig forhold, så moralen i din historie angår ikke meg. Anonymkode: 71bed...33f
Filippa Skrevet 25. august 2017 #69 Skrevet 25. august 2017 59 minutes ago, AnonymBruker said: Veldig spesielt innlegg. Synes det blir for dumt at du slår opp hvis han ikke slikker deg etter 3 ganger. Jeg forstår at det er noe du ønsker han skal gjøre med deg og at det tenner deg, men et forhold som kun baseres på preferanser i senga, huff, det tror jeg ikke jeg ville holdt ut. Jeg ønsker å respektere partneren min og at han respekterer meg. Hvis han ikke skulle hatt lyst til å ha analsex og jeg tydelig tenner på det så ville jeg respektert det. Gjensidig respekt er tingen! Anonymkode: 6e4e1...b04 Nå er det stor forskjell på analsex og klitoris stimulering. En partner som ikke kjenner kvinnens nytelsesmekanismer (klitorisstimulering) og som syntes det er ekkelt og ta på eller slikke meg og ekkelt med vaginaer er virkelig ikke en partner jeg ville hatt. Det er respektløst det! Det hadde ødelagt hele min seksualitet bare at han sier at han syntes vaginaer er ekkelt, igjen utrolig respektløst, og at han ikke heller respekterer at kvinnen også skal få noe ut av samleiet er absolutt en dealbreaker. Veldig spesielt om man skal bruke resten av livet på en mann som ikke vil ta på en eller stimulere en på andre måter en penetrering som er godt for han men som ikke får meg (eller ts) i mål. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #70 Skrevet 25. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Handler ikke om feminisme. Er likt for begge kjønn. Jeg er ikke ute etter langvarig forhold, så moralen i din historie angår ikke meg. Anonymkode: 71bed...33f Hvorfor brukte du utrykket feministisk korrekt da? Jeg forstår ikke hva feminisme har med saken å gjøre overhodet. Jeg forstår forsåvidt ikke logikken din heller. Pikker ekle i følge deg, men du foretrekker korte input av fremmede pikker, og ikke langvarige forhold? Ville trodd at en som synes pikker er ekle iallefall foretrekker en kjent, som man har kontroll på at er sykdomsfri og ren. Lurer litt på hvordan du går frem på et ONS og, av ren nysgjerrighet. "Du, jeg rører deg ikke, så gjør deg klar selv. Så vet du hvor hullet er når du er klar!" Og så legger du deg ned og spriker med bena og venter? Anonymkode: 07c2e...6b6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #71 Skrevet 25. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gift med en mann som du beskriver ts, vi har vært sammen i mange år. Det er jo ikke akkurat gøy, skal innrømme det. Jeg har mange ganger lurt på om han egentlig er homofil og har spurt han rett ut, men han nekter for det. Problemet er at jeg har funnet ting på dataen som sier noe annet, men han kan jo tenne på menn, men tenner han på kvinner? Vi har nå et dårlig sexliv, men vi elsker hverandre for det. Så å skille seg er ikke aktuelt for noen av oss. Jeg har spurt han om dette flere ganger, men han sier bare at han ikke liker å ta på meg når jeg blir våt og slikke meg er totalt uaktuelt. Jeg må jo respektere det eller skille meg fra han, og som sagt så er ikke det siste aktuelt. Jeg har egentlig ikke noen råd til deg, du må bare finne ut hva som er viktigst for deg. Nå er jo forholdet såpass nytt så det er ikke så vanskelig å gå fra han, det blir verre jo lenger dere er sammen. Anonymkode: 56e02...bd1 Hva fant du på dataen hans? Homsesex? Anonymkode: 74979...07f 3
CamillaCollett Skrevet 25. august 2017 #72 Skrevet 25. august 2017 Ja, dette må dere jo bare snakke om. Jeg hadde ikke kunnet ha en kjæreste som syntes jeg var ekkel. Jeg er relativt avslappet av meg, men jeg er redd jeg likevel ville blitt usikker og ikke fått til å slappe av og utfolde meg. Prøv å ikke tenke så mye på alt som slenges ut her nå, fra asperger til overgrep til homofili, men pass på at du får et svar du kan akseptere. Hvis ikke har ikke forholdet deres noen framtid i det hele tatt. Det er ikke greit å si at han synes vaginaer er ekle, for så å nekte å forklare hva han mener med det. Men: Folk er forskjellige. Alle må ikke like alt. Man kan godt være mann og heterofil og ikke digge oralsex. Jeg ville ikke tenkt at alt skal være nøyaktig likt, at siden han ikke vil gi deg oralsex, så vil ikke du det heller. Synes du det er greit, så hvorfor ikke? Det er kanskje noe annet du ikke digger og derfor sier nei til. 2
Maleficenta Skrevet 25. august 2017 #73 Skrevet 25. august 2017 På 23.8.2017 den 19.29, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei jente på 24 som fikk meg kjæreste for 1 mnd siden. Har tidligere vært i noen små forhold og ett langt på 5 år som ikke helt var noe for meg. Håper virkelig dette er fyren som passer for meg! Foreløpig er det kribling og blomster, føler det kan gå veldig bra og i riktig retning. Men! Han har verken gått ned på meg eller tatt meg nedentil. Det er kun jeg som fører penis inn under sex, og jeg har sugd han og svelget opptil flere ganger. Dette er noe jeg kun gjør for hans del. Her om dagen hadde vi sex i dusjen og ble enige om å gjøre oss ferdig i senga. Jeg dusjet meg ferdig mens han ventet. Da tenkte jeg at nå skal jeg være rett fram og si at jeg ønsker at han skal gå ned på meg, slik at jeg også kan komme. Da var jeg jo også ny dusja og shavet. Jeg spurte forsiktig, men han ville ikke. Kanskje om ett par uker sa han. Men dette førte til at han ikke fikk stå igjen ... og vi hadde ikke sex. Dette såret meg veldig, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre med det. Har ikke veldig lyst til å suge han lengre, noe jeg syntes er veldig trist forhold til at jeg vet han elsker det. Jeg har prøvd å forhøre meg med han, og han har sakt han syntes vaginaer er ekle. Jeg har da sakt; er det ekkelt at du går ned på meg, men ikke når jeg gjør der på deg? Han responderte i at det gikk fint, for da har jeg den som måtte gjøre det ekle og at vaginaer er enklere enn peniser. Anonymkode: f8d93...d2f Herregud for en unge han er. Seriously. Men er du sikker på han er interessert i jenter sånn egentlig? Om han er interessert i jenter har han et ekstremt anstrengt forhold til sex. Man kan ikke ha et normalt sexliv når man går rund og synes kjønnsorganer er ekle. Empati mangler han også. Det er greit st du må gjøre noe han syns er ellelt men han skal slippe? 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #74 Skrevet 25. august 2017 7 minutter siden, Maleficenta skrev: Herregud for en unge han er. Seriously. Men er du sikker på han er interessert i jenter sånn egentlig? Om han er interessert i jenter har han et ekstremt anstrengt forhold til sex. Man kan ikke ha et normalt sexliv når man går rund og synes kjønnsorganer er ekle. Empati mangler han også. Det er greit st du må gjøre noe han syns er ellelt men han skal slippe? Hva mener du med at han mangler empati? Selvom kommentaren om at vaginaer var ekle var upassende og frekk, har ikke TS snakket noe om at mannen ikke forstår hvordan dette påvirker TS. Anonymkode: 6e4e1...b04
Maleficenta Skrevet 26. august 2017 #75 Skrevet 26. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at han mangler empati? Selvom kommentaren om at vaginaer var ekle var upassende og frekk, har ikke TS snakket noe om at mannen ikke forstår hvordan dette påvirker TS. Anonymkode: 6e4e1...b04 Hvordan? Fordi han syns det er greit at hun må gjøre noe som i hans øyne er ekkelt.. gå ned på han og svelge, men selv syns han kjønnsorganer er dritekle og nekter å gå ned på henne. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #76 Skrevet 26. august 2017 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Hvordan? Fordi han syns det er greit at hun må gjøre noe som i hans øyne er ekkelt.. gå ned på han og svelge, men selv syns han kjønnsorganer er dritekle og nekter å gå ned på henne. Men det er naturlig for en kvinne å suge og svelge. Vagina, derimot, er det ikke naturlig å svelge fra. Anonymkode: 02ad9...6ef
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #77 Skrevet 26. august 2017 15 hours ago, Mippi said: Boooring! Etter å ha vært med menn som forguder fitte, er det ingen sjans i havet for at jeg kunne holdt ut med en som synes fitter er direkte ekle. For et hemmet sexliv det ville vært! Så ufattelig kjedelig og traust forspill, midt-akt og kos etter sex hadde vært med en som ikke tør å ta på en fitte nydusjet engang!? Hahahaha! Han synes ikke slimballene som pumper ut av penis når han kommer i munnen din er minst like ekle? Jævla taper. Dette! Jeg har faktisk aldri møtt en mann som syntes vaginaer er ekle eller som ikke går ned på meg, så avgjørelsen hadde vært enkel her, hvem som helst annen mann ville vært en bedre elsker enn han der. Det er ikke akuratt mye kjærlighet heller når han ikke vil tilfredstille partneren sin, ergo absolutt ingenting å bygge videre på. Anonymkode: aac40...cd6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #78 Skrevet 26. august 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Men det er naturlig for en kvinne å suge og svelge. Vagina, derimot, er det ikke naturlig å svelge fra. Anonymkode: 02ad9...6ef Det er ikke naturlig å suge pikk og svelge sæd nei. Det er naturlig at sæden sprutes i vagina og ikke andre hull. Derimot er det naturlig å stimulere klitoris, hvorfor ellers tror dere vi har den på utsiden og ikke innsiden? Man føder kids der hvor menn stapper pikken så sier seg selv at man ikke kan ha masse følsomme nerver inni der. Anonymkode: aac40...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #79 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det er naturlig for en kvinne å suge og svelge. Vagina, derimot, er det ikke naturlig å svelge fra. Anonymkode: 02ad9...6ef Er du dum? Nei det er ikke det. Vi gjør det for at mannen skal føle nytelse ikke fordi det er så jævla digg. Dessuten er sperm jævla ekkelt. Anonymkode: 2debe...edb 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #80 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du dum? Nei det er ikke det. Vi gjør det for at mannen skal føle nytelse ikke fordi det er så jævla digg. Dessuten er sperm jævla ekkelt. Anonymkode: 2debe...edb Jo da, jeg har sett mer enn nok kvinner suge og svelge med et smil, fordi de synes det er digg. Fordi det er naturlig for kvinner å gjøre det. Anonymkode: 02ad9...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå