AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #41 Skrevet 23. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Bare flaks at vi i det hele tatt eksisterer da? Anonymkode: 2debe...edb Man trenger ikke bruke penis for å få noen gravid lenger. Anonymkode: 71784...ebc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #42 Skrevet 23. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Man trenger ikke bruke penis for å få noen gravid lenger. Anonymkode: 71784...ebc Nei, og på den måten trenger vi ikke menn heller. Og all PIV er voldtekt. Anonymkode: b399a...855
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #43 Skrevet 23. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Nei, og på den måten trenger vi ikke menn heller. Og all PIV er voldtekt. Anonymkode: b399a...855 Det er bare fint om dere damer slutter å ha sex med menn(og alt annet egentlig). Det kler dere bedre. Anonymkode: 71784...ebc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #44 Skrevet 23. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Det er bare fint om dere damer slutter å ha sex med menn(og alt annet egentlig). Det kler dere bedre. Anonymkode: 71784...ebc Haha! Men hvorfor, når sex er så godt? Anonymkode: b399a...855
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #45 Skrevet 23. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Haha! Men hvorfor, når sex er så godt? Anonymkode: b399a...855 Fordi du har dårlig smak. Anonymkode: 71784...ebc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #46 Skrevet 23. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Fordi du har dårlig smak. Anonymkode: 71784...ebc Dårlig smak? I hva? Anonymkode: b399a...855
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #47 Skrevet 23. august 2017 Samboer har riktig nok aldri sagt at vaginaer er ekle, men han vil heller ikke gå ned på meg. Har aldri fått noe forklaring på det, men noen synes vel det er ekkelt å ha et kjønnsorgan i munnen. Han får meg heldigvis alltid til å komme under sex da, så jeg er ikke avhengig av at han går ned på meg, selv om det er et lite savn. Anonymkode: d300c...3a0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #48 Skrevet 23. august 2017 Noen mennesker har aversjon mot kroppsvæsker. Det kan være en mulig forklaring. Dere har ikke kjent hverandre så lenge, og slikt er det ofte ikke lett å fortelle om. Overgrep er heller ikke lett å fortelle om. Og til den som kalte det spekuøasjoner når jeg nevnte overgrep som mulig årsak: Jeg spekulerer ikke. Jeg foreslår bare mulige årsaker. Anonymkode: c8c1f...571
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 23. august 2017 #49 Skrevet 23. august 2017 Men for å svare på hovedinnlegget, så synes jeg det var veldig merkelig fra hans side. Jeg hadde blitt såret om jeg hadde blitt kalt ekkel av kjæresten. Jeg sliter med veldig sterk flauhet+ angst for å kle av meg. Hadde det skjedd ett eller annet sånn hadde jeg ikke kledd av meg på nytt for å si det sånn. Heldigvis, selvom vi ikke har sett hverandre nakne, kommer ikke dette til å skje. Han sier at han synes jeg er vakker. Han er også forståelsesfull for at jeg er redd, flau og føler meg sårbar. Så når vi skal gjøre det så kommer han til å hjelpe meg. Og hvis jeg blokkerer meg eller begynner å gråte så kommer han til å trøste og spørre om jeg vil fortsette eller om jeg ønsker å vente til en annen gang.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #50 Skrevet 23. august 2017 Jeg hadde aldri i verden data noen som syntes underlivet, eller noen annen del av kroppen, var ekkelt. Noe av det beste med han jeg dater nå er at han har et så naturlig forhold til kropp. Han elsker å kysse, ta på og slikke, gi og få. Jeg føler jeg får vært et barn igjen og bare får leke med ham. Alt er deilig, ingenting er ekkelt. Anonymkode: e43e1...905 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #51 Skrevet 23. august 2017 8 minutter siden, JesusElskerAlle skrev: Men for å svare på hovedinnlegget, så synes jeg det var veldig merkelig fra hans side. Jeg hadde blitt såret om jeg hadde blitt kalt ekkel av kjæresten. Jeg sliter med veldig sterk flauhet+ angst for å kle av meg. Hadde det skjedd ett eller annet sånn hadde jeg ikke kledd av meg på nytt for å si det sånn. Heldigvis, selvom vi ikke har sett hverandre nakne, kommer ikke dette til å skje. Han sier at han synes jeg er vakker. Han er også forståelsesfull for at jeg er redd, flau og føler meg sårbar. Så når vi skal gjøre det så kommer han til å hjelpe meg. Og hvis jeg blokkerer meg eller begynner å gråte så kommer han til å trøste og spørre om jeg vil fortsette eller om jeg ønsker å vente til en annen gang. Og hva kommer du og Jesus til å gjøre for han viss han er usikker? Eller er ikke det et tema? Anonymkode: 71bed...33f
FluffyJuggernaut Skrevet 24. august 2017 #52 Skrevet 24. august 2017 Det er jo bra at han ikke tvinger seg til noe han ikke vil gjøre, men jeg skjønner at du savner å bli tatt på og slikket. Men jeg syns heller ikke du skal gi han oralsex om du ikke liker det. Dere virker bare ikke som dere passer sammen seksuelt. Jeg har en ekskjæreste som syns oralsex var ekkelt, men etter jeg fikk oppleve menn som elsker gi, så vet jeg at jeg kunne aldri vært fornøyd med ett sexliv uten å motta oralsex igjen. Og om han i tillegg syns at vagina var så ekkelt at han ikke ville kose med med fingre heller. Og eneste måte du kan få klitoris orgasme er å "ordne" deg selv før han penetrerer deg med penis, så hadde iallefall jeg følt at hele opplegget var ganske mekanisk og usexy. Det virker som kjæresten din er en veldig egoistisk elsker. Han er villig til og ta men ikke gi. Men jeg skjønner også at du ikke vil presse han til noe han ikke vil gjøre. Så du må nesten finne ut om dere har det så bra ellers at du er villig til å leve uten bra sex. For meg hadde det vært en dealbreaker. 5
I Grosny Skrevet 24. august 2017 #53 Skrevet 24. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsorgan er ikke pene uansett. Viss han ikke vil er det fint lite du kan gjøre med det desverre. Han jobber sikkert med saken. Anonymkode: 71bed...33f Uenig! 2
GulSitron Skrevet 24. august 2017 #54 Skrevet 24. august 2017 Jeg hørte en gang om en som synes vaginaer var ekle fordi man ikke fikk rengjort dem ordentlig etter samleie. Han hadde en vill forestilling om at en dame som hadde hatt sex med flere hadde en skitten vagina fordi noe av saftene til mennene fortsatt ligger inni der og godgjør seg. Men hallo! Utfloden kommer jo ut, menstruasjon kommer jo ut! Innsiden av en vagina er selvrensende sett at du er frisk og rask. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #55 Skrevet 24. august 2017 Enkelt: SLutt å gå ned på han. Ikke gjør noe for han som han ikke gjør for deg. Si: Hvis vi skal ha sex må jeg også få komme, enten må jeg fingre uten deg etter du "er ferdig" eller så får du delta som meg. Er jo bare å si "det er jo du som ikke vil ha sex/bidra til å gi meg orgasme, jeg gjør jo gladelig det for deg. Derfor venter vi med det til du klarer å bidra på samme måte" Anonymkode: c9132...286 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #56 Skrevet 24. august 2017 Dere har jo ikke sex. Du bare onanerer ham - og deg selv. Dette kommer du ikke til å gidde i lengden, så like bra å avslutte. Anonymkode: 91455...76e 5
Ulla Ullsokk Skrevet 24. august 2017 #57 Skrevet 24. august 2017 Dette hadde dessverre vært dealbreaker for meg. Ikke at han ikke ville gå ned på meg, men at han ikke ville ta på meg en gang... 2
Arabella Skrevet 24. august 2017 #59 Skrevet 24. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har jo ikke sex. Du bare onanerer ham - og deg selv. Dette kommer du ikke til å gidde i lengden, så like bra å avslutte. Anonymkode: 91455...76e Hun suger og svelger, forteller hun i første innlegg. Han bidrar ikke med noe som helst for hennes del. Nei, TS, dette lover ikke godt. Jeg sier som alle andre her, avslutt dette.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #60 Skrevet 24. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelt: SLutt å gå ned på han. Ikke gjør noe for han som han ikke gjør for deg. Si: Hvis vi skal ha sex må jeg også få komme, enten må jeg fingre uten deg etter du "er ferdig" eller så får du delta som meg. Er jo bare å si "det er jo du som ikke vil ha sex/bidra til å gi meg orgasme, jeg gjør jo gladelig det for deg. Derfor venter vi med det til du klarer å bidra på samme måte" Anonymkode: c9132...286 Det ville ikke fungert for meg. Å true til seg noe fra en partner som egentlig ikke har lyst, gir meg ingen glede. Anonymkode: 5afda...67b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå