AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Hei! Jeg er ei jente på 24 som fikk meg kjæreste for 1 mnd siden. Har tidligere vært i noen små forhold og ett langt på 5 år som ikke helt var noe for meg. Håper virkelig dette er fyren som passer for meg! Foreløpig er det kribling og blomster, føler det kan gå veldig bra og i riktig retning. Men! Han har verken gått ned på meg eller tatt meg nedentil. Det er kun jeg som fører penis inn under sex, og jeg har sugd han og svelget opptil flere ganger. Dette er noe jeg kun gjør for hans del. Her om dagen hadde vi sex i dusjen og ble enige om å gjøre oss ferdig i senga. Jeg dusjet meg ferdig mens han ventet. Da tenkte jeg at nå skal jeg være rett fram og si at jeg ønsker at han skal gå ned på meg, slik at jeg også kan komme. Da var jeg jo også ny dusja og shavet. Jeg spurte forsiktig, men han ville ikke. Kanskje om ett par uker sa han. Men dette førte til at han ikke fikk stå igjen ... og vi hadde ikke sex. Dette såret meg veldig, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre med det. Har ikke veldig lyst til å suge han lengre, noe jeg syntes er veldig trist forhold til at jeg vet han elsker det. Jeg har prøvd å forhøre meg med han, og han har sakt han syntes vaginaer er ekle. Jeg har da sakt; er det ekkelt at du går ned på meg, men ikke når jeg gjør der på deg? Han responderte i at det gikk fint, for da har jeg den som måtte gjøre det ekle og at vaginaer er enklere enn peniser. Anonymkode: f8d93...d2f 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Kjønnsorgan er ikke pene uansett. Viss han ikke vil er det fint lite du kan gjøre med det desverre. Han jobber sikkert med saken. Anonymkode: 71bed...33f 1
Gjest C.Tramell Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Han kommer nok ut av skapet om noen år når han har funnet ut av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Vaginaer er ekle? Er han 14, eller? Hvilken planet ble han født på? Høres ikke ut som om han egentlig er tiltrukket av kvinner, spør du meg. Vaginaer er ikke "ekle" selv om de kanskje ikke er pene. De er ment til å tenne, men ikke nødvendigvis være vakre. Menn som liker kvinner, tenner på en kvinnes kjønn. Kanskje ikke å ta det i munn, men hvis han til og med synes det er ekkelt å ta på deg... Nei. Jeg tror ikke han liker kvinner. Anonymkode: dbc63...a8f 33
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Her kan jeg ta feil, men det høres ikke ut som om han egentlig tenner på kvinner... Anonymkode: c2d43...bd3 9
Epiphany Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Jeg synes ingen kjønnsorgan er pene å se på, men blir selvfølgelig tent av å se og ta på min kjærestes penis.. Hadde begynt å undre over hans seksualitet om han ikke engang ønsker å ta på deg. Det er ikke normalt. 10
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Har han vært utsatt for seksuelle overgrep? Anonymkode: c8c1f...571 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 Jeg er i den oppfatning at underliv på kvinner og menn er vakkert. Slutt å sug han, eller ha sex med han, for han vil ikke kan du si. Så for du se om det er typen for deg. Men spør han først hva han liker. Er ikke alle gutter som liker glatt mus. Han har sikkert noen referanser. Anonymkode: 0c7bd...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsorgan er ikke pene uansett. Viss han ikke vil er det fint lite du kan gjøre med det desverre. Han jobber sikkert med saken. Anonymkode: 71bed...33f Håper det. Glemte å nevne at han kun er 22 da, og ikke har hatt noe forhold som har var lengre enn 7 mnd. Likvel har aldri jeg vært borti noen som ikke er begeistret for å gå ned på meg. Anonymkode: f8d93...d2f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han vært utsatt for seksuelle overgrep? Anonymkode: c8c1f...571 Ikke som jeg vet om, har kun kjent han siden juni. Syntes det kanskje virker som han har lite erfaring, for han var veldig forsiktig i starten. Anonymkode: f8d93...d2f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i den oppfatning at underliv på kvinner og menn er vakkert. Slutt å sug han, eller ha sex med han, for han vil ikke kan du si. Så for du se om det er typen for deg. Men spør han først hva han liker. Er ikke alle gutter som liker glatt mus. Han har sikkert noen referanser. Anonymkode: 0c7bd...d2b Spurte jo, og virker som han syntes at det er ekkelt når det er vått. Anonymkode: f8d93...d2f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spurte jo, og virker som han syntes at det er ekkelt når det er vått. Anonymkode: f8d93...d2f La vær å ha sex med han da. Bare si at han ikke vil... Anonymkode: 0c7bd...d2b 1
SpankMe Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 Ikke bare høres han ekstremt barnslig ut (ekkelt er et merkelig ord for en voksen mann å bruke om kjønn), men har er også en super egoist i senga. Han vil ikke gå ned på deg, ikke ta på deg, bryr seg filla om du får orgasme og viser ikke noen tegn til å interessere seg for det i fremtiden heller. Altså, hvem vil ha sex med en sånn fyr? 18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 4 minutter siden, SpankMe skrev: Ikke bare høres han ekstremt barnslig ut (ekkelt er et merkelig ord for en voksen mann å bruke om kjønn), men har er også en super egoist i senga. Han vil ikke gå ned på deg, ikke ta på deg, bryr seg filla om du får orgasme og viser ikke noen tegn til å interessere seg for det i fremtiden heller. Altså, hvem vil ha sex med en sånn fyr? Ja altså, har jo ikke fortalt alt om hvordan han er. Han er kjærlig og veldig snill. Pjusker på meg, masser meg osv. Kysser meg hele tiden. Sex'en er også bra hvis du ser bort fra oralsex. Om vi er hos meg bruker jeg vribratoren min for orgasme, og da spør han alltid om jeg vil komme før han gjør seg ferdig. Anonymkode: f8d93...d2f
Uffda Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 Mye umodent her. Nei, vagina er ikke ment for å tenne. Ingen nødvendighet i at en vagina skal få deg til å tenne. Man tenner på pupper, rump, et pent ansikt. Vagina not so much. Ei slufse har ingen seksuell appeal, derav ordet slufse. 1
Epiphany Skrevet 23. august 2017 #16 Skrevet 23. august 2017 Hadde ærlig talt ikke giddet å suge kjæresten min om han ikke ville gå ned på meg eller ta på meg fordi han synes kjønnsorganet mitt var ekkelt. Peniser er ikke pene, og de verken smaker eller lukter godt. Likevel går jeg ned på han, fordi et forhold handler ikke bare om å få, men også om å gi. Han har gått ned på meg flere ganger uten at jeg har måttet spurt om dette, eneste grunnen til at han ikke gjør det lengre er fordi vi hadde en åpen dialog og jeg sa at det ikke ga meg noe særlig. Jeg går fortsatt ned på han, fordi jeg vet han liker og setter pris på det. 4
Uffda Skrevet 23. august 2017 #17 Skrevet 23. august 2017 7 minutes ago, SpankMe said: Ikke bare høres han ekstremt barnslig ut (ekkelt er et merkelig ord for en voksen mann å bruke om kjønn), men har er også en super egoist i senga. Han vil ikke gå ned på deg, ikke ta på deg, bryr seg filla om du får orgasme og viser ikke noen tegn til å interessere seg for det i fremtiden heller. Altså, hvem vil ha sex med en sånn fyr? Ei som tenner på han. Jizzez.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, Uffda skrev: Ei som tenner på han. Jizzez. God å endelig se en med perspektiv! Anonymkode: 71bed...33f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Mye umodent her. Nei, vagina er ikke ment for å tenne. Ingen nødvendighet i at en vagina skal få deg til å tenne. Man tenner på pupper, rump, et pent ansikt. Vagina not so much. Ei slufse har ingen seksuell appeal, derav ordet slufse. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem uten å skremme han helt ? Jeg selv har mye erfaring, og vet hva jeg vil ha. Akkurat dette, har jeg aldri vært borti. Anonymkode: f8d93...d2f
Arabella Skrevet 23. august 2017 #20 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, Uffda skrev: Mye umodent her. Nei, vagina er ikke ment for å tenne. Ingen nødvendighet i at en vagina skal få deg til å tenne. Man tenner på pupper, rump, et pent ansikt. Vagina not so much. Ei slufse har ingen seksuell appeal, derav ordet slufse. Ingen overraskelse at slike motbydeligheter kommer fra deg. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå