AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Still gode spørsmål, husk, spiritualitet og tarot bygger på en tanke om at man fullt og helt selv er ansvarlig for eget liv. :-) Anonymkode: 2d5ba...e28
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Jeg vil haaaaa! Men har ingen spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Er jeg på riktig fagretning i forhold til masteroppgave? Anonymkode: 58004...d92
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Skal jeg etablere meg her og bli, eller fortsette å ha muligheten åpen for å returnere "hjem"? Anonymkode: 2ff3c...21d
tussi84 Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Kommer jeg og samboer noen gang til å få egne barn?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Kommer jeg til å bo det samme stedet jeg bor nå, om 2 år? Anonymkode: c135f...f2e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Jeg vil haaaaa! Men har ingen spørsmål. Spurte om det var noen generelle beskjeder til deg: Du blir rådet til å være mer sosial akkurat nå, heng ut og slapp av med venner. Senke skuldrene og prate med folk du føler deg vel med, det vil gi deg energi og gnisten tilbake. Anonymkode: 2d5ba...e28
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spurte om det var noen generelle beskjeder til deg: Du blir rådet til å være mer sosial akkurat nå, heng ut og slapp av med venner. Senke skuldrene og prate med folk du føler deg vel med, det vil gi deg energi og gnisten tilbake. Anonymkode: 2d5ba...e28 takk!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg på riktig fagretning i forhold til masteroppgave? Anonymkode: 58004...d92 Du kan absolutt ha suksess med å gjøre det slik du har tenkt og ønsker. det kan være at det er noen på veien som må overbevises litt, ikke alle er enig. Hold fast ved originalvisjonen din, og vær ekstra lur med timing, måten du legger det frem og presenterer din sak er avgjørende. Så litt taktisk bevissthet, smidig og lur overbevisning, så skal dette gå fint. Anonymkode: 2d5ba...e28 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan absolutt ha suksess med å gjøre det slik du har tenkt og ønsker. det kan være at det er noen på veien som må overbevises litt, ikke alle er enig. Hold fast ved originalvisjonen din, og vær ekstra lur med timing, måten du legger det frem og presenterer din sak er avgjørende. Så litt taktisk bevissthet, smidig og lur overbevisning, så skal dette gå fint. Anonymkode: 2d5ba...e28 Tusen takk! 😊 Anonymkode: 58004...d92
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 15 minutter siden, minister-mio skrev: Hva skal jeg gjøre med livet mitt? Stort spørsmål... Hovedrådet akkurat nå er å fokusere på å finne indre ro, glede, og livslyst igjen. Spør deg selv hver dag, i små og store ting, "hva gir meg mest glede akkurat nå?" og følg det som mye som mulig. Skriv lister over ting du har lyst til å gjøre, lister over ting du liker, oppdag/gjenoppdag alt som gir deg glede i livet. Og forfølg det. Å praktisere dette vil ta deg til neste steg. Det kan også se ut til at det er en beskjed om å slutte fred med fortiden. Gi slipp på det som har vært, ikke kverne på ting som ikke kan gjøres noe med. Ta med deg lærdom fra, det og så tilgi og gi slipp. La deg selv få lov å vende blikket mer til her og nå, og til fremtiden. Anonymkode: 2d5ba...e28 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg etablere meg her og bli, eller fortsette å ha muligheten åpen for å returnere "hjem"? Anonymkode: 2ff3c...21d Har tatt de tre første, så da blir det kortversjon (pun not intended, haha) til dere neste: Du blir rådet til å vente litt, du har mer å gjøre og lære der du er i livet nå, som kan føre til at du vil ta nye valg. Stol på at du vil vite det sikkert om det er på tide å etablere deg. Anonymkode: 2d5ba...e28
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 24 minutter siden, tussi84 skrev: Kommer jeg og samboer noen gang til å få egne barn? Kortene sier ja. :-) Anonymkode: 2d5ba...e28
Gjest making.a.mess Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 Hvor lenge kommer vi til å bo i dette huset?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #16 Skrevet 23. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg til å bo det samme stedet jeg bor nå, om 2 år? Anonymkode: c135f...f2e Det ser ikke sånn ut. Det ser ut til at du vil ha en tid med grundig introspeksjon og refleksjon, før du bestemmer deg for å forlate situasjonen til fordel for noe bedre. Akkurat denne gangen var jeg litt usikker på tolkningen av kortene. Hvis det over ikke resonnerer, så er hovedbudskapet at du må kjenne etter selv. Ved alenetid og refleksjon vil du selv vite og kjenne hvor det er best for deg å være. Anonymkode: 2d5ba...e28
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 Kommer jeg til å få kjøpt hus? Anonymkode: b2bad...fe5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 5 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hvor lenge kommer vi til å bo i dette huset? Det er vanskelig med spesifikke spørsmål, da vi selv bestemer over egne liv. Så dette blir en eksperimentell tolkning jeg ikke har gjort før, enten treffer det eller så bommer jeg veldig, gjerne gi tilbakemelding :-D Det ser ut til å være rundt ti måneder. Situasjonen med å bo der tynger du/dere på ett eller annet vis og det kan være bedre å bare la det gå, for å trakte etter noe som fungerer bedre. Du/Dere vil mest sannsynligvis være lykkeligere i en annen bolig. Anonymkode: 2d5ba...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå