AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Har en 3 åring her i hus som synger noe som dette: "Petter peanøtt har tre venner, tre venner, har Petter peanøtt, så synger vi litt, så spiser vi litt så sier hun versågod, versågod!" Han synger nok ikke helt riktig men er noe sånt.. Jeg har googlet meg i hjel men finner ingen verdens ting som er i nærheten en gang.. haha.. Anonymkode: 60192...fe1
kissi Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 https://musikkrom.wikispaces.com/Fader+Abraham Denne vet jeg er omgjort til en mer barnevennlig versjon, typ den sønnen din synger. Men kun hørt dem, aldri sett det nedskrevet. Så skjønner godt den frustrerende googlinga! :-P
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Fader abraham har fire sønner, fire sønner har fader abraham. Sang den hele tiden i barnehagen Anonymkode: c18f0...7fa
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Fader Abraham har fire sønner fire sønner har fader Abraham og så år de litt og så drakk de litt, og så gjorde de som så: venstre arm... sånn sang vi den. Anonymkode: c18f0...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 5 minutter siden, kissi skrev: https://musikkrom.wikispaces.com/Fader+Abraham Denne vet jeg er omgjort til en mer barnevennlig versjon, typ den sønnen din synger. Men kun hørt dem, aldri sett det nedskrevet. Så skjønner godt den frustrerende googlinga! :-P Ååå tusen takk!! Hahaha! Ja jeg har googlet så mye at nå var dette neste løsning, og det ga jo klaff med en gang :D Anonymkode: 60192...fe1
kissi Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Kg er ofte løsningen altså! :-D Jobber i barnehage, så har vært borti den der noen ganger :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå