Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. september 2017 #41 Del Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Thyra skrev: Å bruke irdet "æsj" er unødvendig uansett. Å kommentere at det er "ekkelt" i en tråd om homofili er i utgangspunktet ufint, men dersom trådstarter spurte " hva synes dere om sex mellom menn", måtte vedkommende forvente alle slags svar. Man kan ikke spørre hva folk mener om en ting og bare tillate positive svar. Spør man hva kvinner synes om gagging, må man forvente at de fleste svarer at de ikke liker det, og at mange synes det er ekkelt. Det synes jeg også. Det betyr ikke at jeg synes de som praktiserer det er ekle. Dersom det gir gjensidig nytelse er det vel bare flott. Men jeg håper folk er forsiktige. For dette er ikke ufarlig. Joda, jeg er forsåvidt enig. Synes man bare at man skal ha respekt for at sex er et sensitivt og tabubelagt tema for mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #42 Del Skrevet 6. september 2017 Når ts spør om hva damer synes om gagging må man få lov til å svare ærlig. Uansett om man liker det eller ikke. Om bare de som liker det skal få lov til å svare, og forklare hvorfor de liker det vil jo inntrykket bli at alle damer liker det. Anonymkode: df9b7...567 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. september 2017 #43 Del Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Det må hun i så fall svare på. Ville ikke vært den første som latet som. Sikkert. Men jeg ville altså smakt og merket forskjell. Nå er vi langt vekke fra trådens tema. Jeg avslutter her, dette er ikke viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. september 2017 #44 Del Skrevet 6. september 2017 53 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det er fysiologisk akkurat samme som skjer når du kaster opp. Du skal gagge eller spy sinnsykt mye før dette faktisk gir permanente skader eller dødsfall. Til og med bulimikere som kaster opp gjentatte ganger på daglig basis har større odds for å få belastninger på hjertet før hjernen lider av oksygenmangel. Gravide kvinner kaster ofte opp i månedsvis i starten. på et svangerskap. De går ikke rundt med permanente hjerneskader grunnet oksygenmangel etterpå.. Om man dør må det isåfall være fordi mannen ikke fjerner penis, og det kan sammenlignes med noen som setter fast et fremmedlegeme i halsen og ikke får det ut. Du må altså gå gjennom stadium av å både bli cyanotisk (blåfarget) og bevisstløs, og ha en partner som ikke får med seg at dette er helsefarlig, og dermed bare fortsetter. Det er basicly drap, med andre ord. Å kaste opo er veldig ubehagelig. Men heg har aldri opplevd å få en følelse av at jeg kveles når jeg har kastet opp. Følelsen av å få et fremmedlegeme i halsen som jeg ikke selv kan kontrollere når jeg skal få ut, frister ihvertfall ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. september 2017 #45 Del Skrevet 6. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når ts spør om hva damer synes om gagging må man få lov til å svare ærlig. Uansett om man liker det eller ikke. Om bare de som liker det skal få lov til å svare, og forklare hvorfor de liker det vil jo inntrykket bli at alle damer liker det. Anonymkode: df9b7...567 Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. september 2017 #46 Del Skrevet 6. september 2017 27 minutter siden, Thyra skrev: Å kaste opo er veldig ubehagelig. Men heg har aldri opplevd å få en følelse av at jeg kveles når jeg har kastet opp. Følelsen av å få et fremmedlegeme i halsen som jeg ikke selv kan kontrollere når jeg skal få ut, frister ihvertfall ikke meg. Akkurat i de sekundene du kaster opp har du ingen oksygentilførsel til kroppen din. Ingen klarer å puste inn samtidig som de kaster opp. det er basicly samme refleks, halsen forsøker gjennom muskulærsytemet og skyve fremmedlegeme ut av kroppen din. Du har kanskje bare ikke tenkt over det akkurat, når du kaster opp, men det er altså hva som skjer. Å brekke seg gjør ikke meg noe (åpenlyst) å regelrett spy er en langt mer ubehagelig opplevelse da du kjenner konsistensen av mageinnhold i spiserøret, svelget og tunga, dermed er det to fullstendig ulike opplevelser. Kvelning har jeg ikke forsøkt, så det har jeg ingen formening om. De gangene jeg har opplevd gagging har det vært med menn som har hatt full kontroll på hva de gjør, og i det sekundet refleksen slår inn og halsen strammer seg har jeg sett at de har følt det og fått nytelse, og samtidig trukket den ut for min sin del. Det har aldri vært farlig, jeg kunne avsluttet leken når som helst. Jeg tenner på å se at han åpenlyst får fysisk nytelse, og at han er den som dominerer, det er vel også en form for ekstrem underkastelse, å gå med på å påføre segselv fysisk ubehag og smerte for å gi den andre glede, men det er også nøyaktig det samme som skjer første gangen de fleste unge kvinner har samleie (mer vanlig å finne det smertefullt enn godt) og når man har analsex. (Også ofte smertefullt for kvinnen de første gangene..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. september 2017 #47 Del Skrevet 6. september 2017 3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Akkurat i de sekundene du kaster opp har du ingen oksygentilførsel til kroppen din. Ingen klarer å puste inn samtidig som de kaster opp. det er basicly samme refleks, halsen forsøker gjennom muskulærsytemet og skyve fremmedlegeme ut av kroppen din. Du har kanskje bare ikke tenkt over det akkurat, når du kaster opp, men det er altså hva som skjer. Å brekke seg gjør ikke meg noe (åpenlyst) å regelrett spy er en langt mer ubehagelig opplevelse da du kjenner konsistensen av mageinnhold i spiserøret, svelget og tunga, dermed er det to fullstendig ulike opplevelser. Kvelning har jeg ikke forsøkt, så det har jeg ingen formening om. De gangene jeg har opplevd gagging har det vært med menn som har hatt full kontroll på hva de gjør, og i det sekundet refleksen slår inn og halsen strammer seg har jeg sett at de har følt det og fått nytelse, og samtidig trukket den ut for min sin del. Det har aldri vært farlig, jeg kunne avsluttet leken når som helst. Jeg tenner på å se at han åpenlyst får fysisk nytelse, og at han er den som dominerer, det er vel også en form for ekstrem underkastelse, å gå med på å påføre segselv fysisk ubehag og smerte for å gi den andre glede, men det er også nøyaktig det samme som skjer første gangen de fleste unge kvinner har samleie (mer vanlig å finne det smertefullt enn godt) og når man har analsex. (Også ofte smertefullt for kvinnen de første gangene..) Heldigvis klarer vi ikke å puste inn samtidig som vi kaster opp. Oppkast i lungene kan være farlig. Men det varer ikke lenge nok til at man får kvelningsfornemmelser. Å kaste opp er et nødvendig onde. Gagging er noe man velger. Folk får like hva de vil. Men helt ærlig tror jeg ikke mange kvinner faktisk liker det, selv om det sekvsagt finnes noen. Men trist om kvinner føler at dette er noe som forventes av dem, eller noe de må gjøre for å ikke være kjipe, eller for å beholde kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #48 Del Skrevet 6. september 2017 4 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg smaker og merker forskjell. Dessuten, hvorfor skulle hun lyve? Du vet hvordan tiss smaker? Anonymkode: c48ce...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. september 2017 #49 Del Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, Thyra skrev: Heldigvis klarer vi ikke å puste inn samtidig som vi kaster opp. Oppkast i lungene kan være farlig. Men det varer ikke lenge nok til at man får kvelningsfornemmelser. Å kaste opp er et nødvendig onde. Gagging er noe man velger. Folk får like hva de vil. Men helt ærlig tror jeg ikke mange kvinner faktisk liker det, selv om det sekvsagt finnes noen. Men trist om kvinner føler at dette er noe som forventes av dem, eller noe de må gjøre for å ikke være kjipe, eller for å beholde kjæresten. Det er alltid trist om noen gjør noe seksuelt mot sin vilje, menn såvel som kvinner. Jeg har flere ting jeg ikke liker; analsex, prøvd det, ikke noe for meg. Rimming; aldri prøvd det, ikke noe som virker tennende for meg overhodet. Men; jeg tror ikke at kvinner som enten har analsex eller rimmes automatisk kues eller er offer. Såpass rasjonell klarer jeg da å være. Min preferanse er ikke en målestokk for alle andres preferanse. Jeg synes det er noe delvis arrogant og ikke minst veldig trangsynt med å bare anta at om noen liker noe du ikke liker, så må vedkommende enten ha en lidelse, være ødelagt eller gjøre det mot sin vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. september 2017 #50 Del Skrevet 6. september 2017 11 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det er alltid trist om noen gjør noe seksuelt mot sin vilje, menn såvel som kvinner. Jeg har flere ting jeg ikke liker; analsex, prøvd det, ikke noe for meg. Rimming; aldri prøvd det, ikke noe som virker tennende for meg overhodet. Men; jeg tror ikke at kvinner som enten har analsex eller rimmes automatisk kues eller er offer. Såpass rasjonell klarer jeg da å være. Min preferanse er ikke en målestokk for alle andres preferanse. Jeg synes det er noe delvis arrogant og ikke minst veldig trangsynt med å bare anta at om noen liker noe du ikke liker, så må vedkommende enten ha en lidelse, være ødelagt eller gjøre det mot sin vilje. Jeg antar da virkelig ikke at alle som gjør noe som ikke jeg personlig liker må ha en lidelse, være ødelagt eller gjøre det mot sin vilje. De fleste av oss tenner vel på et eller annet som ikke er helt A4. Det eneste jeg har antydet er at enkelte kanskje føler at de må gjøre ting de egentlig ikke liker fordi de føler det forventes, og fordi de tror de må for å beholde kjæresten. Jeg har ikke skrevet noe om at noen har lidelser eller er ødelagt. Alle frivillige seksuelle aktiviteter som gir gjensidig nytelse er i utgangspunktet positivt. Jeg er virkelig ikke så trangsynt som du påstår. Men akkurat det med gagging tror jeg oppriktig ikke så mange kvinner liker, og det bekreftes jo av svarene i denne tråden. Ikke noe galt med dem som liker det, men dette er ikke noe menn kan forvente av dama si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. september 2017 #51 Del Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Thyra skrev: Jeg antar da virkelig ikke at alle som gjør noe som ikke jeg personlig liker må ha en lidelse, være ødelagt eller gjøre det mot sin vilje. De fleste av oss tenner vel på et eller annet som ikke er helt A4. Det eneste jeg har antydet er at enkelte kanskje føler at de må gjøre ting de egentlig ikke liker fordi de føler det forventes, og fordi de tror de må for å beholde kjæresten. Jeg har ikke skrevet noe om at noen har lidelser eller er ødelagt. Alle frivillige seksuelle aktiviteter som gir gjensidig nytelse er i utgangspunktet positivt. Jeg er virkelig ikke så trangsynt som du påstår. Men akkurat det med gagging tror jeg oppriktig ikke så mange kvinner liker, og det bekreftes jo av svarene i denne tråden. Ikke noe galt med dem som liker det, men dette er ikke noe menn kan forvente av dama si. Dette er jeg enig i. Mente ikke å peke ut deg, beklager om det framsto slik. Tråden som helhet har flere som svarer at det må være noe galt med kvinner som liker ditt eller datt osv, så refererte litt oppgitt over de generelle holdningene man kan lese i tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2017 #52 Del Skrevet 6. september 2017 Ryddet for personangrep og hatefullt innhold, samt avsporing. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 7. september 2017 #53 Del Skrevet 7. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet hvordan tiss smaker? Anonymkode: c48ce...118 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå