Servicetekniker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Hva synes dere jenter om gagging /dyyyp munnknulling?
Gjest Epiphany Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Ubehagelig, setter jo i gang brekningsrefleksen.
Servicetekniker Skrevet 23. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, Epiphany skrev: Ubehagelig, setter jo i gang brekningsrefleksen. Kan være søtt det og jenta føler seg skikkelig brukt viss hun liker det... 1
Gjest Epiphany Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, Servicetekniker skrev: Kan være søtt det og jenta føler seg skikkelig brukt viss hun liker det... Vet at typen min liker det, men gjør det ikke så ofte fordi jeg ikke liker det. Prøv å stikk en banan fort og hardt nedi halsen din i ti minutter, så vil du få en lignende opplevelse som det vi jenter får når vi blir "munnknullet". Liker å ha styringen selv når jeg skal suge. Men smak og behag, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Fungerer det greit, når dere damer prøver å finne ut hvor langt ned i halsen hans, dere klarer å dytte dildoen. Regner med at han fikser det uten problem ettersom menn er nok bitte litt større så den bør da gli ned som ingenting, dåg må nok han også vippe hode litt bakover, for å lirke den forbi svelget. Når han har den godt ned i halsen og nyter det en stund, og ser dere godt etter på halsen hans, så svelger han noen ganger for ekstra nytelse. Løp og kjøp, husk å se etter at den er sån ca passe størrelse og passe hard. Det er nok litt forskjell på penis og dildo, men gøy er det begge deler. Anonymkode: 325d2...1f7 4
LiseOslo Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 38 minutes ago, Servicetekniker said: Hva synes dere jenter om gagging /dyyyp munnknulling? Dyp munnknullig er gøy det, men det må skje i mitt eget tempo, det er ikke bare å kjøre på. Tok litt tid å overvinne brekningsrefleksen, men når jeg først kom over det så får jeg den langt ned i halsen uten problemer :-)
Sunstone Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Jeg digger og gjøre det. Fordi jeg digger og se den andre parten nyte det og elske det jeg gjør. 1
Blod Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 Man kan lære seg å deepthroate uten å gagge. Men å gagge kan det ikke være mange kvinner som liker 2
LiseOslo Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 5 hours ago, Blod said: Man kan lære seg å deepthroate uten å gagge. Men å gagge kan det ikke være mange kvinner som liker Nope. Deepthroat er helt fint, men å gagge: nei! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 Sinnsykt turnoff, og absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg å prøve selv. Liker heller ikke deepthroat. Men om andre liker det: kjør på! Anonymkode: 00538...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Jeg har aldri likt tanken på det, men eksen min tente veldig på dette. Så jeg ga det selvfølgelig et forsøk. Vi begynte litt forsiktig, så deepthroat hvor jeg selv styrte dybde og tempo. Deretter varsom gagging som gjorde at jeg brakk meg en hel del, men lot ham styre på da han ikke brydde seg om det. Han fant det ekstra sexy, og det føltes visst bra for ham da svelget trakk seg sammen. Så begynte han litt mer stimulerende gagging da, og tre sekunder senere hadde jeg en overraskende fontenesprut. Av oppkast. Over hele mannen. Fra topp til tå, selv i munn og øyne. Det rant spy nedover ballene hans. Gagging ble aldri etterspurt igjen. Like greit. Jeg hatet det og ville aldri gjort det igjen uansett. Anonymkode: 2a030...efc 6
Capricae Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 kvinnemishandling; flere har dødd på denne måten 2
Aalo Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 (endret) 6 minutter siden, VesleÅkki skrev: kvinnemishandling; flere har dødd på denne måten Kvinnemishandling i tilfeller der kvinna tenner på det? Særlig. Gagging er opphissende så sant dama tenner på underkastelsen. I motsatt fall er det no go. Endret 5. september 2017 av Aalo 1
Atter Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 14 minutter siden, Aalo skrev: Kvinnemishandling i tilfeller der kvinna tenner på det? Særlig. Gagging er opphissende så sant dama tenner på underkastelsen. I motsatt fall er det no go. gagging er for menn. det er menn som liker det. kvinner gjør det fordi mannen liker det. det er ødeleggelse av kvinnelig anatomi 3
Aalo Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Atter skrev: gagging er for menn. det er menn som liker det. kvinner gjør det fordi mannen liker det. det er ødeleggelse av kvinnelig anatomi What? Så når jeg har en FF som tenner på det, der vi overhodet ikke har en relasjon hvor det gir mening at hun på eget initiativ føler press til å gå utover sin egen komfortsone, så gjør hun det altså fordi JEG liker det? Til tross for at jeg aldri har frontet at det er noe jeg tenner på? Mange kvinner tenner på det utelukkende fordi de liker følelsen av å være underkastet. Det er virkelig ikke mer avansert enn som så. Legge utelukkende skyld på oss menn blir et gedigent bomskudd. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Gagger mens jeg gjør vanlig blowjob iblant, men kjæresten tenner på selve refleksen... ikke behagelig for min del, men slipper i alle fall å være flau over det Anonymkode: c0e6f...be6
Servicetekniker Skrevet 5. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2017 44 minutter siden, VesleÅkki skrev: kvinnemishandling; flere har dødd på denne måten Dumeste jeg har hørt. Viss man tvinger noen og gjøre det er det feil. Men jeg gjør det kunn med jenter som vil selv.
Atter Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 Bare les svarene til kvinnene inne her; ikke en gang de mest liberale liker det 1
MapleSirup Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 Gagging av dildo og deepthroat av penis kan ikke sammenlignes. Jeg kan gjerne utfordre meg selv med penis for partneren min sin nytelse. Men dildo i halsen er kjempeubehagelig ig gir ingenting annet enn enn bisarr, visuell tilfredsstillelse av dominans som går over grensen for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Jeg blir pirret når mannen får rykninger i kroppen av nytelse...Noe han kan få ved denne type avsugning. Tipp topp tommel opp, herfra altså. Anonymkode: e5c28...8d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå