Gjest Gjestepeste Skrevet 14. januar 2005 #1 Del Skrevet 14. januar 2005 Har prøvd eggløsningstester i noen dager nå, for jeg forventer eggløsning i disse dager. Jeg har veldig regelmessige sykluser og har ikke fått utslag med verken sterk eller svak strek (bruker testene som jeg har kjøpt på billige tester DK). Etter mine beregninger burde jeg hatt eggløsning i går, i dag eller i morgen. Burde jeg ikke i det minste ha fått en svak strek? Hva er mulige feilkilder? 1) Tidspunkt jeg tar testen (det står på testen at den ikke skal tas før etter kl 10, men kan det da være at urinen min er så utvannet etter all teen i løpet av dagen?)? 2) At jeg faktisk ikke HAR eggløsning enda (eller har syklus uten eggløsning)? 3) Jeg er forkjølet, kan dårligere generell helsetilstand slå ut? Så lurte jeg også på dette med temperaturer. Jeg har prøvd å måle temperaturen min hver morgen, men de siste dagene har temperaturen vært 3-5 tideler høyere. Dette burde jo indikere at jeg har hatt eggløsning, men testene viser jo ikke dette. Min forklaring er at jeg begynner å bli forkjølet og kanskje tempen min er høyere (uten at jeg har tradisjonell feber). HJELP! Håper noen av dere super-testere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg fikk positiv eggløsningstest sent på ettermiddagen, tror jeg testet kl.5 på ettermiddagen. Kanskje du tester for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3 Del Skrevet 14. januar 2005 Min erfaring med billige tester er at jeg legger de fra meg og kikker på de etter ca. 2 timer. Først da har jeg fått se resultater på testene. Testresultatene har da stemt godt overens med tempratur og EL i forhold til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestepeste Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 Interessant utvikling. Lørdag hadde jeg svak strek ("du går inn i en fruktbar periode"). Da jeg testet søndag var det ingen strek. Var den svake streken eggløsningen? Skal teste igjen i dag, så hvis den er uten strek så antar vi det (og det passer bra i henhold til syklusen, for jeg får mensen på torsdag om to uker). Tempen har jeg gitt opp helt, men så er jeg helt utkjørt om dagen, så da blir det som det blir. Men jeg prøver hardt igjen neste syklus! PS! Er fornøyd med testene fra Danmark, for det blir jo en del tester i en syklus og er glad for at jeg ikke blir super-blakk av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå