Minimummi Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Hei folkens! Jeg har nylig flyttet til Oslo fra trøndelag for den store kjærleiken, og det er jeg storfornøyd med. Men, jeg merker at jeg savner å ha noen venninner å gjøre noe hyggelig sammen med. Jeg er 30 år gammel, uten barn enda. Liker god kaffe og kanskje litt rødt i glasset en gang i blant. Føler meg ferdig med partyårene, og setter mer pris på mer rolig selskap Jeg blir gjerne med på alt fra kafeturer til shoppingrunder 😊 Mine interesser går i bøker, film, konserter, gå turer, trening.. Men vil gjerne høre hva slags interesser du har! 😃 Kommenter her, eller send pm om du kunne tenke deg å bli kjent med nye mennesker
SES_83 Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Hei på deg! Har de samme intr som deg. Er glad i trening, liker å gå turer i marka og i fjellet. Har en datter på 4 år som bor hos meg annenhver uke. Har høyere utdanning, bra jobb og egentlig mange venninner. Dog er det slik at vi alltid er nesten opptatt til forskjellige tider.. de har jo både mann og barn.. Hadde vært gøyalt å møtes en dag! kaffe eller en tur for eks?
Kathrine80 Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Hei. Gjerne å være med. Er 37, ingen barn og jeg liker å trene, yoga, filmer, shopping, mat, hvit vin. Bor i Oslo. Jeg har god jobb og liker å reise. Savner å få noen venninner. Ta gjerne kontakt med meg. Kathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå