Gå til innhold

Uio - pensum via idunn? Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har meldt meg opp til enkeltemne ved juss uio og skjønner at det er mange år siden jeg studerte her ja. For nå fant jeg ikke pensum som en fysisk bok men finner at man kan laste med pensum vis idunn.no. Men det er jo rådyrt! Neste steg var da at dersom msn er koblet på uio sitt nett kan man lese alt dette gratis. Men jeg er enkeltstudent og planen er jo studier ved siden av jobb. Ikke på uio. Så blir lesing på egenhånd. Men på nettsiden deres står det at msn kan koble på fra utenfra PC ved visse fremgangsmåter. Men det jeg ikke skjønner er hva som er mitt brukernavn og passord? Jeg hsr ikke noe slikt. Ringte inn for hjelp men vedkommende sa jeg skulle bruke data jeg bruker for å logge på StudentWeb men det er jo mobil Bank med kode så det stemmer ikke. Skjønner ingen ting og håper noen kan hjelpe meg. Vil helst unngå å kjøpe alle disse bøkene for det blir dyrere enn planlagt. 

Noen som kan hjelpe meg? Kun et emne sp trenger ikke all verdens men allikevel må jeg jo komme meg inn der for å finne dette pensumet. 

Evig takknemlig. Hilsen en eldre student som tydeligvis har blitt for gammel 

Anonymkode: 35b4d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...