Gå til innhold

hard mage hele tiden

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har hard mage hele tiden.

har helt siden jeg har vært spedbarn vært plaget med magen min.

jeg går på do EN gang i uka, og for å få gått mer på do må jeg trene hver eneste dag. dropper jeg å trene i 1-2 dager så stopper alt opp.

utrolig slitsomt :(

er dette unormalt? orker ikke å være avhengig av å trene fordi jeg ikke klarer meg på do :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags kosthold har du egentlig?

Hvis du spiser normal sunn kost med fiber og grønnsaker høres dette veldig rart ut, og har det vært slik lenge er det på høy tid å ta det opp med legen. Sier seg vel selv at dette ikke er normalt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva slags kosthold har du egentlig?

Hvis du spiser normal sunn kost med fiber og grønnsaker høres dette veldig rart ut, og har det vært slik lenge er det på høy tid å ta det opp med legen. Sier seg vel selv at dette ikke er normalt!

spiser havregryn hver dag.

middag går i kylling, kjøtt, poteter, ris.

spiser ALDRI grønnsaker, men jeg burde gå på do mer enn en gang i uken for det :-?

Ja jeg burde vel gå til legen.

har ofte luft i magen også. var hos legen for 3-4 år tilbake og da hadde jeg magekatarr. ble satt på en diet. æsj håper det ikke er sånt igjen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også vært plaget av hard mage siden jeg var baby, og må derfor hele tiden tenke på hva jeg spiser.

Noe som fungerer for meg er å smuldre klibrød i yoghurt som jeg spiser på morgenen, da får jeg fart på magen.

Men magen min er også en slags temperaturmåler på hvordan jeg har det med meg selv, for har jeg det vanskelig så blir magen min verre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har også vært plaget av hard mage siden jeg var baby, og må derfor hele tiden tenke på hva jeg spiser.

Noe som fungerer for meg er å smuldre klibrød i yoghurt som jeg spiser på morgenen, da får jeg fart på magen.

Men magen min er også en slags temperaturmåler på hvordan jeg har det med meg selv, for har jeg det vanskelig så blir magen min verre.

Så du får hard mage når du har det vanskelig?

Takk, skal prøve tipset ditt forresten.

Eple eddick hjelper også litt, men det smaker :frustrert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis hard mage når jeg har det vanskelig, men magen min reagerer på problemer og blir verre når ting er vanskelige (urolig mage). Andre folk får stramme muskler og verker i skuldrer og rygg, eller får hodepine. Hos meg slår det seg på magen, som er problematisk nok til vanlig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei' date=' ikke nødvendigvis hard mage når jeg har det vanskelig, men magen min reagerer på problemer og blir verre når ting er vanskelige (urolig mage). Andre folk får stramme muskler og verker i skuldrer og rygg, eller får hodepine. Hos meg slår det seg på magen, som er problematisk nok til vanlig.[/quote']

Ok...skjønner.

Når jeg tenker over det så er det sikkert noe som har utløst det nå.

har vært veldig fin i 3-4 uker. Men for noen dager siden så sa det schmokk igjen hehe

Gjest Catwoman
Skrevet

drikker du nok vann da? Det hjelper lite å spise fiberrik mat hvis man ikke drikker nok ved siden av.

Gjest Anonymous
Skrevet
drikker du nok vann da? Det hjelper lite å spise fiberrik mat hvis man ikke drikker nok ved siden av.

Hm, nei kanskje ikke?

4 store glass per dag? noe sånt...

Gjest Catwoman
Skrevet
Hm, nei kanskje ikke?

4 store glass per dag? noe sånt...

jeg vet ikke helt hvor mye det blir, men prøv å drikke to liter hver dag. Og gjerne varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...