Gå til innhold

Hjerter og upvotes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig nå i telletrådene som krever likes nå som vi både har hjerter og upvotes. Er det totalen som teller? Man kan uansett kun gi enten hjerte eller upvote. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er upvote ?

Anonymkode: 92927...d53

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hva er upvote ?

Anonymkode: 92927...d53

Det er hva som tidligere het ryktepoeng. Den grønne pilen som peker oppover. Holder man musa over det grå hjertet på innlegget så kan man velge mellom å trykke på hjertet eller trykke på den grønne pila for å gi en upvote. :)

• Liker 2
Skrevet

Hva er poenget med hjertet da? 

Anonymkode: bebec...e67

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Det er hva som tidligere het ryktepoeng. Den grønne pilen som peker oppover. Holder man musa over det grå hjertet på innlegget så kan man velge mellom å trykke på hjertet eller trykke på den grønne pila for å gi en upvote. :)

Ah, det har ikke jeg fått med meg, trykket bare på hjerte når jeg ga poeng jeg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er poenget med hjertet da? 

Anonymkode: bebec...e67

Vet ikke  og det vet ikke forumledelsen heller. De sier de tror de kommer til å endre på det, men venter med å gjøre endringen til natta(eller en annen natt de sa det ikke prioriterte det høyt) for å slippe mer nedetid på forumet nå på dagtid. 

Var visst sånn at det å ha både hjerte og upvote var løsningen man fikk om man ikke spesifiserte hva man ønsket så det bare ble sånn. :)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Skrevet

Så nå gir vi hjerte eller likes? Pose og sekk :fnise: på en måte

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig  poenget med å ha BÅDE hjerte OG sånne upove-ting? :P

Anonymkode: a5c5f...c66

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Vet ikke  og det vet ikke forumledelsen heller. De sier de tror de kommer til å endre på det, men venter med å gjøre endringen til natta(eller en annen natt de sa det ikke prioriterte det høyt) for å slippe mer nedetid på forumet nå på dagtid. 

Var visst sånn at det å ha både hjerte og upvote var løsningen man fikk om man ikke spesifiserte hva man ønsket så det bare ble sånn. :)

Hvor mange hjerter kan vi bruke pr døgn? :hoppe:

Jeg har forresten laget en telletråd med hjerter

Skrevet
4 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Hva skjer egentlig nå i telletrådene som krever likes nå som vi både har hjerter og upvotes. Er det totalen som teller? Man kan uansett kun gi enten hjerte eller upvote. 

Hei :blomst:

Jeg synes at det bør regnes som 10 likes når hjertene og upvotesene tilsammen er 10 :jepp:

Skrevet
4 timer siden, fiole skrev:

Så nå gir vi hjerte eller likes? Pose og sekk :fnise: på en måte

:jepp: Og hvis vi har fått 500 hjerter til rådighet i tillegg til de 500 upvotesene, så har jo ønskene til flere gått i oppfyllelse :mynona:

• Liker 1
Skrevet

Kommer disse "hjertene" til å forsvinne snart, slik at vi kan gå tilbake til det systemet som var før?   

:nordvesta:

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer disse "hjertene" til å forsvinne snart, slik at vi kan gå tilbake til det systemet som var før?   

Hei. Det vet jeg ikke. Men man kan jo gi "likes" som før med upvote-knappen. Upvote-knappen kommer til syne når man holder musepekeren over hjerteknappen nederst i innleggene.

Endret av An0nymBruker
Skrevet

Det ser ut som ting har ordnet seg litt nå da. :P   

• Liker 2
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

9 410 230.                      

@AnonymBruker nærmer seg faktisk 10 000 000 sånne "upvotes" nå...    

Anonymkode: 0332d...74d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...