Gå til innhold

Trenger kreativ hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.. jeg har søkt en del på nettet, men finner liksom ingen ting. og da det kommer til å være kreativ med gaver så er jeg helt grønn..
vi skal i bryllup om ca 2uker, de har ingen registrert ønskeliste. men jeg har tenkt litt på gavekort, men synes liksom det er litt kjedelig å bare gi en konvolutt. men jeg klarer ikke finne på noe som er litt spesielt, eller utenom det vanlige da. vil at det skal være litt mer morro enn å bare gi en flat liten pakke. er det noen som har no tips til hva jeg kan gjøre ut av det?? setter stor pris på alle svar jeg får😊

• Liker 1
Gjest Bruker115236
Skrevet

Siden det er et bryllup, så ville jeg heller gjort mer ut av kortet. F.eks. ved å lage et kort selv, og skrive en morsom/hyggelig tekst inni. 

Angående gavekortet, så kan du lage en fin eske der du legger gavekortet inni. Det gjorde jeg og typen i komfen til søsteren hans. Hun ble veldig glad for innpakkingen. 

Skrevet

Pengetre?  Prøv å google pengetre eller kreative pengegaver, kommer en del der.

Ellers ville jeg feks gitt en flaske god vin/champagne sammen med penger/gavekort.  Eller hva med et tre/busk de kan plante i hagen sammen med penger/gavekort?

Skrevet

To vakre håndlagde vinglass.

Anonymkode: c3f7d...b07

Skrevet

Sånne krative, morsomme ting er ikke alltid like morsomme å få. Hjemmelagd dilldall er sjeldent noe man har lyst på. Hadde det vært meg hadde jeg satt stor pris på å få gavekortet og en hyggelig kort! Sånn pengebretting, selvmalt dill og papirkreasjoner er virkelig bare bortkastet tid og materiell.

Anonymkode: caae3...cfd

• Liker 1
Skrevet

Er ikke helt hjemmelagd dilldall jeg helt tenktw på. Tenkte å kjøpe en kurv eller noe å ha gavekortet i noen lys evt. Å noe mer. Men vet ikke hva. Å siden det er til broren min, så vil jeg gjøre litt ut av det

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mammatildennis skrev:

Er ikke helt hjemmelagd dilldall jeg helt tenktw på. Tenkte å kjøpe en kurv eller noe å ha gavekortet i noen lys evt. Å noe mer. Men vet ikke hva. Å siden det er til broren min, så vil jeg gjøre litt ut av det

Det høres ut som en veldig fin gave :ninuskapus: Hva om du legger en flaske vin eller noe annet drikkbart som du vet at de liker, i den kurven?

Anonymkode: 09fb1...4ea

• Liker 1
Skrevet

Du kan forresten pakke kurven pent inn i farget eller gjennomsiktig cellofan, slik at gaven vises gjennom innpakningen. Det vil ta seg fint ut på gavebordet også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Eksempler på gavekurver pakket inn i cellofan. Men du kan gjerne pynte cellofanen mye mer enn det er gjort på bildene under.

1385851_670933589598007_857726333_n_1__1

DSC_7948%20-%20Copy%201.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQdzCwHiZs1CkYo5I-5P36

Gavekurv-i-cellofan.jpg

Skrevet
15 minutter siden, Mammatildennis skrev:

En liten flaske av yndlingswhiskyen/ yndlingsaftershaven hans, og det tilsvarende til bruden?

• Liker 2
Skrevet

Evt 2 stk luxus badehåndduker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...