Mammatildennis Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Heihei.. jeg har søkt en del på nettet, men finner liksom ingen ting. og da det kommer til å være kreativ med gaver så er jeg helt grønn.. vi skal i bryllup om ca 2uker, de har ingen registrert ønskeliste. men jeg har tenkt litt på gavekort, men synes liksom det er litt kjedelig å bare gi en konvolutt. men jeg klarer ikke finne på noe som er litt spesielt, eller utenom det vanlige da. vil at det skal være litt mer morro enn å bare gi en flat liten pakke. er det noen som har no tips til hva jeg kan gjøre ut av det?? setter stor pris på alle svar jeg får😊 1
Gjest Bruker115236 Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Siden det er et bryllup, så ville jeg heller gjort mer ut av kortet. F.eks. ved å lage et kort selv, og skrive en morsom/hyggelig tekst inni. Angående gavekortet, så kan du lage en fin eske der du legger gavekortet inni. Det gjorde jeg og typen i komfen til søsteren hans. Hun ble veldig glad for innpakkingen.
Pikeliten Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Pengetre? Prøv å google pengetre eller kreative pengegaver, kommer en del der. Ellers ville jeg feks gitt en flaske god vin/champagne sammen med penger/gavekort. Eller hva med et tre/busk de kan plante i hagen sammen med penger/gavekort?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 To vakre håndlagde vinglass. Anonymkode: c3f7d...b07
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 Sånne krative, morsomme ting er ikke alltid like morsomme å få. Hjemmelagd dilldall er sjeldent noe man har lyst på. Hadde det vært meg hadde jeg satt stor pris på å få gavekortet og en hyggelig kort! Sånn pengebretting, selvmalt dill og papirkreasjoner er virkelig bare bortkastet tid og materiell. Anonymkode: caae3...cfd 1
Mammatildennis Skrevet 24. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2017 Er ikke helt hjemmelagd dilldall jeg helt tenktw på. Tenkte å kjøpe en kurv eller noe å ha gavekortet i noen lys evt. Å noe mer. Men vet ikke hva. Å siden det er til broren min, så vil jeg gjøre litt ut av det 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Mammatildennis skrev: Er ikke helt hjemmelagd dilldall jeg helt tenktw på. Tenkte å kjøpe en kurv eller noe å ha gavekortet i noen lys evt. Å noe mer. Men vet ikke hva. Å siden det er til broren min, så vil jeg gjøre litt ut av det Det høres ut som en veldig fin gave Hva om du legger en flaske vin eller noe annet drikkbart som du vet at de liker, i den kurven? Anonymkode: 09fb1...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 Du kan forresten pakke kurven pent inn i farget eller gjennomsiktig cellofan, slik at gaven vises gjennom innpakningen. Det vil ta seg fint ut på gavebordet også Anonymkode: 09fb1...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 Eksempler på gavekurver pakket inn i cellofan. Men du kan gjerne pynte cellofanen mye mer enn det er gjort på bildene under. Anonymkode: 09fb1...4ea
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 15 minutter siden, Mammatildennis skrev: Er ikke helt hjemmelagd dilldall jeg helt tenktw på. Tenkte å kjøpe en kurv eller noe å ha gavekortet i noen lys evt. Å noe mer. Men vet ikke hva. Å siden det er til broren min, så vil jeg gjøre litt ut av det En liten flaske av yndlingswhiskyen/ yndlingsaftershaven hans, og det tilsvarende til bruden? Anonymkode: 09fb1...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Evt 2 stk luxus badehåndduker Anonymkode: 09fb1...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå