AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Etter et par år som singel, traff jeg nylig - DEN flotte mannen! Han er veldig flott og bra på mange måter. Det er ikke ofte man finner slike flotte mannfolk - tenker jeg. MEN ja, alltid et men...Han er så intens, eller rettere sagt - jeg opplever han som svært intens. Han tar alltid initiativ på meldinger. Sender minimum 20 om dagen, det tar aldri mer enn to dager før han har et behov å treffe meg igjen. Misforstå meg rett - jeg ønsker også å være med han og jeg syntes det er hyggelig å få mye bekreftelse og skryt over hvor fantastisk jeg er. Men det blir så mye at jeg begynner å få litt klausfølelse og merker at jeg begynner å miste interessen. Jeg lurer jo litt på om det er jeg som er sær her, som trenger space. Hva er egentlig vanlig av kontakt i begynnelsen, når begge har barn og et liv fra før av? Er vel helt sikkert individuelt, men jeg føler meg så forvirret nå og ønsker vel bare å få noe tips eller hjelp til å tenke klarere. Anonymkode: 23e76...a03
LizbethOsnes Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Hva med å si det til ham? Si at du liker ham veldig godt, men at du trenger litt pusterom også :-) Det enkle er ofte det beste. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Jeg tror ikke det er uvanlig å trenge litt pusterom. Har selv vært singel i et par år, og nylig fått meg kjæreste. Han er også veldig intens, og skulle gjerne vært med meg 24/7. Men jeg merker at det kan bli litt mye til tider, det er godt å savne hverandre litt innimellom Anonymkode: 688b8...f23
Vilali Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Jeg tror jeg hadde blitt litt skremt av en så intens mann. Hvor lenge har du "kjent" ham? Virker han kontrollerende på noen måte? - Hva gjør du, hvor er du osv? For meg hadde varselklokken begynt å kime, ihvertfall, men nå trenger jeg også litt "space" innimellom. 20 meldinger om dagen! 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Har kjent han i snart to måneder og forholdet føles mer og mer intenst for hver uke. Mulig det føles slik, siden følelsene mine er litt i endring. Har jo snakket med han om det - litt om mine behov og hva jeg tenker. Virker som han gjerne vil forstå, men at han ikke klarer det og følge det opp... Han virker som en reflektert og følsom mann. En mann som må snakke dypt og inderlig om alt og ingenting.(kjenner jo jeg blir litt svett i pannen av det også..) Følelsene ligger såpass tykt utenpå han, at det er lett å se når han blir lei seg eller skuffet. På den måten så føler jeg at han tar litt kontoll på samvittigheten min og det blir vanskelig å ta ting opp.. TS Anonymkode: 23e76...a03
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Høres ut som om alt er som det skal, han er fantstisk, du klager og klager helt til han blir lei å dumper deg å da hater du han for det også. Å drømmer videre om den perfekte mannen.. Anonymkode: 95697...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Høres ut som om alt er som det skal, han er fantstisk, du klager og klager helt til han blir lei å dumper deg å da hater du han for det også. Å drømmer videre om den perfekte mannen.. Anonymkode: 95697...7ad For det første, kan du ikke høre et skriftlig innlegg. For det andre, virker du brent og bitter. Men for all del - jeg er glad jeg kan være til hjelp, slik at du får ut litt damp. TS Anonymkode: 23e76...a03 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første, kan du ikke høre et skriftlig innlegg. For det andre, virker du brent og bitter. Men for all del - jeg er glad jeg kan være til hjelp, slik at du får ut litt damp. TS Anonymkode: 23e76...a03 Jo takk, det har du nok helt rett i. Men det behøver jeg ikke påpeke. Anonymkode: 95697...7ad 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 Jeg tror ikke dere passer sammen. Han er følsom og intens og trenger få respons på det, du blir kvelt og trenger kanskje noe mer kjølig, kontrollert og avmålt. Begge kan finne personer som er mer lik seg selv. Som vil respondere positivt. Han føler seg nok avvist og usikker når du trekker deg unna, og blir med "needy" da, også har man en dårlig spiral i gang, fordi dere er for ulike og ikke fordi det er noe galt med noen av dere. Anonymkode: a22d0...6a7 1
wintergirl Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Hvor gamle er dere, ts? Han høres intens ut ja. Chattet selv med en som aldri gav seg med p sende meldinger, fra morgen til kveld. Trodde jeg skulle klikke. Han var 40 og burde visst litt bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Jo takk, det har du nok helt rett i. Men det behøver jeg ikke påpeke. Anonymkode: 95697...7ad ...likte deg litt kjente jeg TS Anonymkode: 23e76...a03 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ...likte deg litt kjente jeg TS Anonymkode: 23e76...a03 Anonymkode: 95697...7ad
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 Han er nok bare ikke den rette for deg, rett og slett Bedre å innse det først som sist, for det går ikke an å forandre andre uten at noen ender opp såret. Anonymkode: 98a3b...505
Sariou Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 Jeg synes det høres ut som om dere har gått alt for fort fram og at du kanskje ikke er forelsket? For meg er normalen i et nytt forhold å kommunisere på meldinger gjennom dagen, så 20 meldinger på en dag hadde vært lite. Jeg hadde også likt å treffes ca hver 3. dag, men det må da være vanskelig å gjennomføre om dere har barn dere bor med begge to? Uansett er det jo ikke så veldig relevant hva jeg synes er fint og bra, folk er jo forskjellige.
Gjest Coolaid Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 Slå av telefonene og kommuniser med hverandre på "ekte"... sånn som i gamledager. Det hjelper.
Gjest BethD Skrevet 23. august 2017 #16 Skrevet 23. august 2017 12 minutter siden, Coolaid skrev: Slå av telefonene og kommuniser med hverandre på "ekte"... sånn som i gamledager. Det hjelper. Må si meg litt enig i denne. Kanskje kutte ut telefonene (med mindre for snakking i tlf) og bare være med hverandre. ?
O-M Skrevet 23. august 2017 #17 Skrevet 23. august 2017 12 minutter siden, Coolaid skrev: Slå av telefonene og kommuniser med hverandre på "ekte"... sånn som i gamledager. Det hjelper. Så sant, alikevel har vi blitt så trygge bak skjermer at det blir kleint for mange.
Zouk Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsene ligger såpass tykt utenpå han, at det er lett å se når han blir lei seg eller skuffet. På den måten så føler jeg at han tar litt kontoll på samvittigheten min og det blir vanskelig å ta ting opp.. Hadde vært på vakt hvis jeg var deg. Særlig at du skriver at du har forklart ham men at han ikke skjønner og ikke klarer å følge opp. Det KAN være at han bare ikke ønsker å følge opp når du gir uttrykk for dine behov fordi han vil ha det han ønsker, uavhengig av hva du ønsker. 'du er tydeligvis ganske lett å påføre dårlig samvittighet. 20 meldinger om dagen... Jeg er over 40 år så det kan hende det er vanligere blant yngre. Men jeg hadde ikke orket så mange. Det er greit å kjenne til begrepet "love bombing". For eksempel beskrevet her. https://www.elephantjournal.com/2016/01/love-bombing-a-seductive-manipulative-technique/ 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 Møtte en slik mann en gang. Han sa alt det rette og virket så følsom. Han var også utrolig intens. Helt til han flyttet inn til meg og viste sitt sanne jeg. Var som å få Belsebub i hus 😳 Ikke mye følsom den mannen der gitt. Anonymkode: ff1ce...1c7 1
Gjest BethD Skrevet 23. august 2017 #20 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Møtte en slik mann en gang. Han sa alt det rette og virket så følsom. Han var også utrolig intens. Helt til han flyttet inn til meg og viste sitt sanne jeg. Var som å få Belsebub i hus 😳 Ikke mye følsom den mannen der gitt. Anonymkode: ff1ce...1c7 Kjenner meg faktisk igjen i dette når du sier det. Huff. Ville heller bodd med Belsebub enn eksen en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå