AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Det er en jente som ofte går forbi der jeg bor, å når hun går forbi kikker hun alltid inn vinduet mitt. Bortsett fra når typen eller elskeren eller vennen eller hva han er, går sammen med hu da. Når hu går sammen med venninda si å vinduet mitt står åpent, kniser hun ekstra høyt. Når jeg er på butikken går hun foran meg hvis jeg kikker på noe i en hylle. Hun smiler og sier hei hvis jeg møter henne på gata, men det gjør hun vel til alle.. er dette noen signaler jeg burde tolke som at hun er interessert, eller er det bare helt alminnelig. Er helt teit når det kommer til jenter altså. Sikker på at hvis jeg hadde ligget inntil en å hun hadde sagt , nå tar jeg av meg buksa, hadde jeg ikke skjønt noe, å sagt skal du legge deg? Anonymkode: 19bb4...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 OK, takk for hjelpa. Anonymkode: 19bb4...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Du kan starte med å bli litt mindre utålmodig og ikke bli sarkastisk etter kun 50 minutter uten et svar. Men høres ut som hun vil bli kjent med deg. Anonymkode: 5172d...89b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan starte med å bli litt mindre utålmodig og ikke bli sarkastisk etter kun 50 minutter uten et svar. Men høres ut som hun vil bli kjent med deg. Anonymkode: 5172d...89b Bør jeg vente til hun tar kontakt, eller bør jeg kontakte henne. Utover, hei altså Anonymkode: 19bb4...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Neste gang du tar henne i å stirre inn vinduet så sier du "du har ikke lyst å komme inn en dag da?" og se hvor det går derfra. Anonymkode: a3e92...a9a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neste gang du tar henne i å stirre inn vinduet så sier du "du har ikke lyst å komme inn en dag da?" og se hvor det går derfra. Anonymkode: a3e92...a9a Hehe, ja, hvorfor ikke. Anonymkode: 19bb4...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Hun er nok interessert eller i alle fall nyskjerrig på deg. Spør om hun vil treffes en dag når du går på henne alene du. Anonymkode: 425d6...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er nok interessert eller i alle fall nyskjerrig på deg. Spør om hun vil treffes en dag når du går på henne alene du. Anonymkode: 425d6...9cd Merker hun har en veldig sterk personlighet/effekt på meg, hun vipper meg litt av pinnen.. tiltrekkende dog gjør det meg litt submissive og usikker.. Anonymkode: 19bb4...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå