Gå til innhold

"jeg HATER den flodbølgen!!!"

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

I går satt jeg og min syv år gamle sønn og bygde lego på stua. Tv`en stod på i bakgrunnen, og plutselig kom det en sånn: "I nyhetene får du blandt annet høre at flodbølgen har tatt livet av over 150 000 mennesker...."

Min sønn bråreiste seg, trampet i gulvet og sa med høy og sint stemme: Jeg HATER den flodbølgen!!!

Jeg ble litt overrasket, for han har ikke sagt så mye om det. Jeg spurte hvorfor han hatet flodbølgen.

Han ropte ut "fordi den har tatt xxxxx fra meg!!!" og hylgrein som jeg ikke har sett på lenge.

Det skal da sies at SFO lederen på skolen hans fremdeles er savnet etter katastrofen, og at de hadde minnestund på skolen på onsdag.

Vi vet jo at unger også bærer på sorg, men at de viser det i varierende grad. Min sønn er en svært følsom liten tass, så jeg har lurt litt på når utbruddet ville komme. Og i går kom det altså.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går satt jeg og min syv år gamle sønn og bygde lego på stua. Tv`en stod på i bakgrunnen' date=' og plutselig kom det en sånn: [i']"I nyhetene får du blandt annet høre at flodbølgen har tatt livet av over 150 000 mennesker...."

Min sønn bråreiste seg, trampet i gulvet og sa med høy og sint stemme: Jeg HATER den flodbølgen!!!

Jeg ble litt overrasket, for han har ikke sagt så mye om det. Jeg spurte hvorfor han hatet flodbølgen.

Han ropte ut "fordi den har tatt xxxxx fra meg!!!" og hylgrein som jeg ikke har sett på lenge.

Det skal da sies at SFO lederen på skolen hans fremdeles er savnet etter katastrofen, og at de hadde minnestund på skolen på onsdag.

Vi vet jo at unger også bærer på sorg, men at de viser det i varierende grad. Min sønn er en svært følsom liten tass, så jeg har lurt litt på når utbruddet ville komme. Og i går kom det altså.........

hei

det der er det s om gjør at det er så utrolig viktig og vere ner folks om har mistet noen i en slik, situasjon, ensorgreaskjon kan komme lenge etterpå, jeg forstod ikke vor viktig dette vzr før jeg gikk på en folkehøgskolen og vi mistet en medelev, vi ble fortalt vor viktigdet var og vere ner varandre og det var mnage som fikk en reaksjon lenge etterpå. det e bra man har kommet litt lenger ivordan man skal ta vare på folk man hadde ikke det før det var først etter orkanen i 1992 at det ble gjort e større undersøkelse om banr og sorg :-? dere får ta vare på verandre :P

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...