Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i flybransjen, og tjener ca 650' i året, men drømmer om 8 - 4 jobb. Er veldig lei av å jobbe helger, jul, påske, vanskelig å få ferie når barna har ferie... Ser at alle stillinger krever utdannelse. Jeg har kun fagbrev i reiseservice, og jeg gikk på salg og service på vgs. Har også allmennfaglig påbygging.

Noen som har forslag til passende utdannelse/stillinger? Ønsker i så fall utdannelse på ett år, evt å bli voksenlærling. Er ikke god med tall, men ekspert i kundebehandling og service!

Håper på seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reisebyrå? bookingmedarbeider på hotell? resepsjonist (ikke hotell)? 

Skrevet

Jobbe i butikk av noe slag?

Anonymkode: ba7f3...e6a

Skrevet

Jobbe i barnehage? Resepsjonist?

Anonymkode: f722d...c26

Skrevet

Er jo en del stillinger i kundebehandling og service som f. eks. telefonsupport (både teknisk og administrativt), selger, kundekonsulent for eksempelvis strømselskaper osv. Muligheten er jo der. 

Men du bør tenke litt over forventninger om lønn. 650K kan man nok dessverre se langt etter innen kundebehandling/service, de fleste servicestillinger ligger raskt 200-300K lavere. 

Anonymkode: d5dae...061

Skrevet

helsesekretær.

Anonymkode: a3795...9fb

Skrevet

Du må nok være forberedt på å gå ned i lønn dersom du ønsker deg en 8-16 jobb uten utdannelse. I butikk må du som oftest jobbe både kveld og helg...

Anonymkode: 54455...627

Skrevet

Studier i lønn og personal er på ett år. 

Anonymkode: 2bc47...7f9

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

helsesekretær.

Anonymkode: a3795...9fb

Helsesekretær er jo en helt annen retning enn det ts har gått på videregående, og ønsker å jobbe med i fremtiden.. Dårlig forslag.

Anonymkode: 3725e...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...