AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Jeg skal være forlover i oktober. Før bryllupet skal jeg og bruden og noen til på en liten helgetur. Ikke akkurat utdrikningslag, men en koselig jentetur. Tenkte å kjøpe noe til bruden i den forbindelse. Tenkte kanskje en goodiebag med diverse hudpleieprodukter f.eks. Eller en samling med diverse ting som hun kanskje trenger under bryllupsdagen, som gnagsårplaster, lipgloss og andre litt morsomme småting. Problemet er at jeg er så lite kreativ. Er det noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Anonymkode: 0fbea...281
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Holder det ikke at du blir med på turen (jeg antar du betaler for deg selv) og at du sikkert kommer til å gi bryllupsgave? Jeg bare forstår ikke behovet for å gi flere ting, ting, ting til hverandre hele tiden når alle målestokker tilsier at bruden verken lider noen nød eller trenger flere ting (dette gavestyret går igjen i flere tråder her inne). Hun vil jo bli overøst med gaver i bryllupet også. Hva med å bare tilbringe hyggelig tid sammen istedet, uten at det må handle om hudpleieprodukter liksom. Anonymkode: 9a950...45b 3
skruf Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Jeg kjøpte et fint smykke til bestevenninna mi da jeg var forloveren hennes. Og da hun var forloveren min så fikk jeg et nydelig armbånd som matchet brudekjolen og perlekjedet/perleøredobbene. Det var også noen blå steiner i armbåndet, så da hadde jeg noe blått på bryllupsdagen (perlene var lånt av min bestemor, så da hadde jeg noe lånt også).
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder det ikke at du blir med på turen (jeg antar du betaler for deg selv) og at du sikkert kommer til å gi bryllupsgave? Jeg bare forstår ikke behovet for å gi flere ting, ting, ting til hverandre hele tiden når alle målestokker tilsier at bruden verken lider noen nød eller trenger flere ting (dette gavestyret går igjen i flere tråder her inne). Hun vil jo bli overøst med gaver i bryllupet også. Hva med å bare tilbringe hyggelig tid sammen istedet, uten at det må handle om hudpleieprodukter liksom. Anonymkode: 9a950...45b Jeg MÅ ikke gi noe. Bare tenkte det hadde vært hyggelig. Hun har i tillegg snart bursdag, så sånn sett passet det fint. Jeg bare tenkte at det kunne være noe bryllups-relatert. gavene de får i bryllupet er jo til begge. Jeg tenkte å gi noe som bare er til henne. Anonymkode: 0fbea...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå