Gjest Lilleulv Skrevet 14. januar 2005 #1 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har hosta sammenhengende i 3 uker nå, og holder på å bli gal Hva er det som funker, og hvorfor gir det seg ikke? Hoster om natta også, og det høres ikke akkurat pent ut. Lege har lytta på meg, men finner ikke noe galt (selvfølgelig, min mening etter det siste året er at man kan like goft gå til en optiker når man har helseproblemer :-? ) Grønn te og urtete fungerer litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Del Skrevet 14. januar 2005 Drikke tran? Sikker på at du ikke har bronkitt? Eller begynnende i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. januar 2005 #3 Del Skrevet 14. januar 2005 Tror ikke det siden jeg har vært inne til sjekk... men det høres sånn ut faktisk! har fått meg ganske bra magemuskler etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #4 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjipt. Jeg hadde det ofte sånn før. Hostet meg til bronkitt flere ganger på rad. men så begynte jeg med tran, og har vært frisk siden *bank i bordet*. Hvis du får feber så er det store sjangser for at du har fått bronkitt i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå