AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Jeg har to jobber, og ble ansatt på jobb nummer 2 om at jeg skulle få beholde vaktene mine på jobb nummer 1, og hun visste når disse vaktene var. I sommer skjedde det likevel flere ganger at jeg ble satt opp på jobb nummer 2 mens jeg hadde fast vakt på jobb nummer 1. Da sa hun at det var opp til meg å fikse det. Nå har vaktene mine på jobb nummer 1 blitt endret, så jeg jobber samme dag hver uke. Tidligere jobbet jeg f.eks tirsdag i partallsuker og mandager i oddetallsuker. Nå jobber jeg samme dag hver uke. På jobb nummer 2 har jeg ikke en fast dag. Hadde jeg hatt det ville jeg forhørt meg om den kunne endres før jeg godkjente endringen på jobb nummer 1. Sendte en melding til sjefen på jobb nummer 2 hvor jeg skrev. *Hei, jeg ville bare si at jeg fra nå av jobber fast på jobb nr 2 hver X. Derfor kan jeg ikke jobbe hos dere den dagen. Unntak kan gjøres, man da må dere spørre meg i god tid. Hvis jeg blir satt opp hos dere på dag X uten at jeg har godkjent det på forhånd, så kommer jeg ikke til å stille. Ikke meningen å virke sur, men jeg ville bare understreke poenget." Anonymkode: d4597...ac2 1
The Kitten Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Like greit at de får ordentlig beskjed siden det du har sagt tidligere har blitt ignorert. Og hvis det skjer at du blir satt opp en dag du har fast vakt på den andre jobben, så gjør som du har truet med. Ikkke møt opp. Sett gjerne telefonen på flight mode eller slå den av så de ikke får tak i deg. Hvis de så sier noe får du bare si "Ja, men jeg har jo sagt at de vaktene må jeg godkjenne på forhånd."
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Kanskje du ikke helt mestrer å sjonglere begge jobbene? Anonymkode: aac52...703
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke helt mestrer å sjonglere begge jobbene? Anonymkode: aac52...703 Hvis jobb nummer 2 hadde holdt det jeg var blitt lovet ved ansettelse så hadde det ikke vært noe problem. Anonymkode: d4597...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå