Gå til innhold

Dine beste katte-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har smarte løsninger og DIY for katter? 
Tenker både for leker, underholdning, sovesteder, kattesikring av bolig og generelt alt som handler om katt og kattens trivsel! :) 

For eksempel da jeg hadde hest og hund, fylte vi brusflasker med snop, så var dem underholdt lenge. På 90-tallet kom det ut en bok om tips, triks og kjerringråd for hester, og det er slike ting jeg tenker på :) 

Jeg bruker blant annet en gammel pute bak tv-benk, slik at pus ikke kommer inn i ledningskaoset bak benken. 
En pinne med snor hvor pus spiste opp lekene i enden av snoren, der knyttet jeg en lekemus fast, og minste pus er underholdt dagen lang. Pinnen gjør det mer utfordrende å springe avgårde med musen, og forhindrer også at musen forsvinner under sofa! 
Sofa er jo ett uendelig kapittel, jeg bruker en skoskje minst en gang i uken for å hente fram uendelig antall leker! 

Hva er deres beste tips og triks for en glad og fornøyd pus? :D 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har denne selv! 
Brukte en gammel øl-kasse i papp, som kattene ikke lekte med, og puttet en t-skjorte rundt den, og nå er det en kanonfin hule som blir mye brukt! 
Største pusen kommer seg ikke inn, så det er en liten hide-out for minstemann! :D 

20902030_171931286687628_8428473864966635520_n.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...