AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Jeg er en 28 år gammel jente og har hele livet mitt datet og vært sammen med menn. en dag på jobb sto jeg og snakka med henne og plutselig som lyn fra klar himmel ble jeg så bettat og tiltrukket av henne. Alt skjedde så fort og jeg forstår ikke hvorfor akkurat henne. Har aldri tenkt på henne eller vært noe spesielt, akkurat som alle andre på jobb. Nå tenker jeg på henne hele tiden og klarer ikke å slutte. Jeg forstår ingenting og føler meg så forvirret. Jeg drømmer seriøst om henne i søvne hver dag. Wtf!! så det jeg lurer på er det noen som har opplevd noe lignende? Føler meg så rar og syk. Noe tips for hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 0f994...ae4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Hvordan føles det helt konkret? Det kan jo være at du bare beundrer henne som menneske, og ikke som noe romantisk/seksuelt, eller? Anonymkode: 6fd71...772
Vilali Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Hva er det som skremmer deg? At hun er 50 år (og såpass mye eldre enn deg) eller at hun er kvinne? Hadde du syns det var like skremmende om hun var en 50 år gammel mann? Eller en kvinne på din egen alder? Det er slett ikke uvanlig å forelske seg i en av samme kjønn selv om man har levd heterofilt et helt liv. Det er jo personen man faller for, ikke kjønnet! Jeg hadde blitt mer skremt av aldersforskjellen... 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 9 hours ago, Vilali said: Hva er det som skremmer deg? At hun er 50 år (og såpass mye eldre enn deg) eller at hun er kvinne? Hadde du syns det var like skremmende om hun var en 50 år gammel mann? Eller en kvinne på din egen alder? Det er slett ikke uvanlig å forelske seg i en av samme kjønn selv om man har levd heterofilt et helt liv. Det er jo personen man faller for, ikke kjønnet! Jeg hadde blitt mer skremt av aldersforskjellen... Synes du aldersforskjellen er stor? Nei det skremmer meg ikke, men synes det var så rart å bli forelsket plutselig i samme kjønn ut av det blå. Fant ut at hun er lesbisk Men det plager meg for jeg vet det aldri kommer til å skje noe mellom oss Anonymkode: 0f994...ae4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 20 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan føles det helt konkret? Det kan jo være at du bare beundrer henne som menneske, og ikke som noe romantisk/seksuelt, eller? Anonymkode: 6fd71...772 Jeg er veldig tiltrukket av henne og tenker mye seksuelt også desverre Anonymkode: 0f994...ae4
Gjest Regn Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Kjærlighet kjenner ingen alder. Fjorten år mellom oss her
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 En dame på hennes alder er ofte tryggere, både i kroppen og tankene. Kanhende det tetrekker deg. At ho står nær deg, rører ved deg, osv? Anonymkode: d475e...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 10 minutes ago, Nøste~ said: I mitt hode er det nokså ekkelt. Hvorfor er det ekkelt ? Anonymkode: 0f994...ae4
Nøste~ Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ekkelt ? Anonymkode: 0f994...ae4 Fordi hun er 50 år? Det er sånn alder mødre er i nå. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: En dame på hennes alder er ofte tryggere, både i kroppen og tankene. Kanhende det tetrekker deg. At ho står nær deg, rører ved deg, osv? Anonymkode: d475e...5e0 Det kan hende, men det jeg synes er rart hvorfor akkurat henne? Vi har jobbet i flere år sammen/ samme kontor, men plutselig fikk jeg følelser. Åh blir gal assa. Pls si noen andre har opplevd det samme? Føler meg rar. Anonymkode: 0f994...ae4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 Jeg har selv vært der. Jeg var 19 og hun var 34. Var betatt i et par år. Skjønner ikke hvorfor. Hun var i forhold med en mann. Anonymkode: 4e83a...964 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 I teorien finnes ikke heterofili eller homofili; alle er et sted på et spekter hvor homofil er i ene enden og heterofil i andre. Du har hele livet trodd at du var på plass 100 (helt hetero) men så viser det seg nå at du kanskje er 95 - altså at du kan falle for enkelte kvinner. Jeg synes du skal utforske dette og se hva du kan lære om deg selv. Anonymkode: 22b69...1f1 2
Gjest Regn Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 (endret) Er hun singel? Er du? Endret 23. august 2017 av Regn
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 1 hour ago, Nøste~ said: Fordi hun er 50 år? Det er sånn alder mødre er i nå. At mange liker milfs er jo ikke noe nytt. Anonymkode: fa130...92e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå