Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg jobber for et stort selskap, det er lager arbeid, i teamet jeg jobber i, har vi fått en kar som er så iriterende at det klikker for meg noen ganger. Problemet er at han tror han kan alt, han snakker 24/7, jeg liker ikke den måten han oppfører seg på, han liker å si til andre at de gjør feil, men han liker ikke høre at han har gjort feil. Han er frekk og baksnakker andre. Jeg tror også at han har en sånn greie mot meg. Jeg vil ikke klage på han, vil ikke være en dårlig kollega. Han sier også til andre hva de skal gjøre, mens det ikke er hans oppgave. 

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 9c7d3...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer han.

Hva slags greie har han mot deg?

Skrevet
43 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ignorer han.

Hva slags greie har han mot deg?

Hei og takk for svar. Han ser litt rart på meg. Tror han hater meg. Den måten han snakker til meg på osv.

Skrevet

Noen som har vært i samme situasjon?

Skrevet

Jeg har en forferdelig irriterende kollega selv som ikke vil holde kjeft.

Jeg har begynt å sette foten ned, sier klart at jeg er opptatt når han begynner å mase. Plugger også inn musikk i ørene og zoner ham ut iblant.

Over tid har andre også begynt å legge merke til hvor ille han er, og det hjelper litt.

Anonymkode: d2dee...2ec

Skrevet

Vi har et sånt tilfelle på min arbeidsplass også. Og tro meg, det er bedre at du tar det opp med sjefen, enn at en haug med kollegaer plutselig har fått nok av vedkommende. Da kan det bli konflikter, og dårlig stemning mellom ansatte i åresvis. En sjef kan saklig og rolig legge frem problemstillingen for vedkommende på en skikkelig måte, og sjefen trenger ikke å si hvem som har tatt det opp med han/hun engang. Kanskje endrer denne fyren oppførsel, og hvis ikke så kommer man dit at det blir konflikter uansett.

Anonymkode: b8025...769

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet
På 22.8.2017 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg jobber for et stort selskap, det er lager arbeid, i teamet jeg jobber i, har vi fått en kar som er så iriterende at det klikker for meg noen ganger. Problemet er at han tror han kan alt, han snakker 24/7, jeg liker ikke den måten han oppfører seg på, han liker å si til andre at de gjør feil, men han liker ikke høre at han har gjort feil. Han er frekk og baksnakker andre. Jeg tror også at han har en sånn greie mot meg. Jeg vil ikke klage på han, vil ikke være en dårlig kollega. Han sier også til andre hva de skal gjøre, mens det ikke er hans oppgave. 

Hva burde jeg gjøre?

Det er ofte slik disse faktisk, kan alt. Har du prøvd å lytte til vedkommende?

Anonymkode: de516...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...