AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Jeg er en jente på 18 som er forelsket i en mann på 30. Vi kjenner hverandre ikke særlig godt, men har en god tone de gangene vi ses i forbindelse med andre ting. Hvordan burde jeg gå frem? Anonymkode: 54afe...fea
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Rolf Gunnar, på tide å gi seg nå.. Anonymkode: 2a4bc...969 8
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Jeeezuz christ. Om du er forelska i noen får du vel gjøre noe med det, eller la være? Skal noen lage oppskrift for deg mener du? Er det ingen millenials som klarer noe selv? Får du i det hele tatt i deg mat? Drikke?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Jeeezuz christ. Om du er forelska i noen får du vel gjøre noe med det, eller la være? Skal noen lage oppskrift for deg mener du? Er det ingen millenials som klarer noe selv? Får du i det hele tatt i deg mat? Drikke? Jeg er usikker pga aldersforskjellen da. Kan du ikke gå et annet sted og spre kvalme? Jeg er ikke interessert i å lese det du skriver. Anonymkode: 54afe...fea
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Be han på date, eller noe. Hvordan tror du han hadde reagert mtp at jeg er så ung? Tror du det er helt uaktuelt og at han bare tenker jeg er en liten jente? Anonymkode: 54afe...fea
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Personlig syns jeg det er ekkelt å date en som er så pass eldre en deg selv, men har du vurdert om dette kanskje har noe med aldersforskjellen å gjøre og ikke han som person? Kanskje det er det som gjør han attraktiv? Anonymkode: 0c6fd...239 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. august 2017 #10 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan tror du han hadde reagert mtp at jeg er så ung? Tror du det er helt uaktuelt og at han bare tenker jeg er en liten jente? Anonymkode: 54afe...fea Ikke godt å vite, kommer helt an på om han er en av de typene som er ute etter litt lammekjøtt, eller om han holder seg til damer på sin egen alder.
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. august 2017 #11 Skrevet 22. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er usikker pga aldersforskjellen da. Kan du ikke gå et annet sted og spre kvalme? Jeg er ikke interessert i å lese det du skriver. Anonymkode: 54afe...fea Ok!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #12 Skrevet 22. august 2017 Det er lov å prøve. Det kan være han liker deg og. Jeg var forelsket i en på 26 når jeg var 16. Det gikk ikke bra. Sjansen er kanskje litt liten for at det blir dere da du er såpass ung og har mye igjen å oppleve, mens han kanskje er klar til å slå seg til ro. Men det kan gå. Anonymkode: e5469...4ff
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #13 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig syns jeg det er ekkelt å date en som er så pass eldre en deg selv, men har du vurdert om dette kanskje har noe med aldersforskjellen å gjøre og ikke han som person? Kanskje det er det som gjør han attraktiv? Anonymkode: 0c6fd...239 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Ikke godt å vite, kommer helt an på om han er en av de typene som er ute etter litt lammekjøtt, eller om han holder seg til damer på sin egen alder. Kan hende det. Jeg faller alltid for menn som er 25+. Men har aldri prøvd noe med noen pga alderen. Men jeg er jo ikke interessert i bare sex heller. Som jeg skrev, er jeg forelsket i han. Anonymkode: 54afe...fea
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 Ja men kjære.. enig.. vil du ha en oppskrift her? Men husker meg selv som 18. Hallo, mange kjekke 30åringer der. Men jeg tror også at du må ta hensyn til hva han tenker. Er han forelsket i deg? Hvis ikke, så ser du bare dum ut om du pønsker på noe. Flørter han med deg? Supert! Go for it. Drit i aldersforskjellen. Tenker bare at du ser ut som en dum tenåring dersom dette er ensidig. Og tenk om dere skal ha kontakt etter dette? Anonymkode: 3f9a5...d2c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 18 som er forelsket i en mann på 30. Vi kjenner hverandre ikke særlig godt, men har en god tone de gangene vi ses i forbindelse med andre ting. Hvordan burde jeg gå frem? Anonymkode: 54afe...fea Inviter deg selv hjem til han. Der kan dere ha sex uforstyrret. Anonymkode: 7544b...c7d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #17 Skrevet 22. august 2017 Dette bekrefter vel egentlig bare det jeg trodde, at en mann på 30 aldri ville vært seriøst interessert i noe seriøst og langvarig med en jente på 18 Anonymkode: 54afe...fea
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan hende det. Jeg faller alltid for menn som er 25+. Men har aldri prøvd noe med noen pga alderen. Men jeg er jo ikke interessert i bare sex heller. Som jeg skrev, er jeg forelsket i han. Anonymkode: 54afe...fea Er du forelsket i han holder du deg unna. Han kan ikke bruke deg for annet enn hemmelig sex eller skrytemateriale til de barnslige ekle kompisene hans. Han kan aldri ta med en 18 åring eller 20 åring med hjem til foreldrene eller få barn og en fremtid med. Han må få barn nå innen 5-6 år, og det er midt i din utdanning, alt blir kræsj og folk kommer til å reagere på det at dere er sammen. Sannsynligvis vil han heller ikke bli sammen med deg men sier ikke neitakk til litt ungfitte og kan nok sweettalke og flørte for å få det. Alle menn på den alderen drømmer om oppmerksomhet fra en ung jente. Ekkelt er det. Anonymkode: e0f02...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 Da jeg var 18 så var jeg stormforelsket (betatt?) av en mann på 34. Han så veldig ung ut da, og var veldig veltrent. Jeg var voksen for alderen da - hadde barn og mitt eget hus. Følte at det var gjensidig interesse, men da jeg spurte han om å treffes for å finne på noe sammen så sa han at han syntes jeg var altfor ung. Jeg ble knust da. Men fire år senere, da jeg var 22, så fikk vi kontakt igjen. Han inviterte meg til seg på middag og film, var kjempekoselig. Endte med sex. Etter det hørte jeg aldri noe igjen.. Hørt i ettertid at han lå med mange(!) på min alder og yngre også.. men at det kun var engangstilfelle med alle.. så to senere ble han sammen med ei på 30. De er forlovet nå. Så han så tydeligvis bare på de yngre som sexmateriale da.. Jeg ble også sammen med en som var 8 år eldre enn meg en liten stund etterpå. Viste seg at han også bare brukte meg for sex. Så jeg dropper å se etter menn som er mye eldre enn meg nå.. de ser bare på oss som ungt og friskt "lammekjøtt" de kan leke med til de ikke gidder det mer.. æsj. Anonymkode: fbe9d...f66 1
Inwe Skrevet 23. august 2017 #20 Skrevet 23. august 2017 (endret) Det viktigste er å være på bølgelengde og på samme sted i livet. Det er sjelden en på 18 og en på 30. De kan tro det selv, men det vil oppstå problemer. Hva har du til felles med han? Hva kan du snakke med hans kompiser om? Du vil nok bli sett på som et trofé i vennegjengen og ikke få den respekten du kanskje fortjener. Endret 23. august 2017 av Inwe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå