Gå til innhold

Hadde du gått bort til en gjeng og bedt dem holde kjeft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det nettopp. Meg mot 3-4 stk. Ba dem holde kjeft. Tenkte i ettertid at det var idiotisk, kunne vært voldelige folk eller gærne folk. Men jeg har et aggressjonsproblem, det vil si at jeg blir så sinna at jeg ikke tenker klart. Jeg er sliten, drittlei, utmattet og så kom de oppå det hele midt på seine kvelden og BRÅKA. Tente på alle pluggene. Så det an litt før jeg gikk bort og fikk dempet dem. Altså. Hva feiler det meg? En jeg kjenner kom etter og likte ikke at jeg gikk aleine, men jeg tura ned. Uten å tenke på noe annet. Jeg er en 160 cm høy kvinne. Sterk, men ikke mot 4 voksne menn. Jeg har ikke for vane å tenne på pluggene, men det er langt ifra første gangen jeg kjefter på folk. En annen gang var det noen narkomane som reiv ned et stativ på skolegården der jeg bor. Da kjefta jeg. Og en annen gang var det mobbere som plaget et mobbeoffer. Da kjefta jeg. Og en gang var det drita fulle tyskere som BRÅKA hele natta. Da var jeg feig, kjefta ikke, men meldte fra til vakta 😂 men jeg blir så sinna!?

Anonymkode: 9d8b9...5b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tenner på alle plugger og blir så sint at du ikke tenker klart tror jeg du bør vurdere sinnemestring eller noe slikt :) 

Anonymkode: d7396...b7e

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du tenner på alle plugger og blir så sint at du ikke tenker klart tror jeg du bør vurdere sinnemestring eller noe slikt :) 

Anonymkode: d7396...b7e

Problemet er ikke at jeg sliter med sinne, men at jeg kan oppleve å bli veldig sint. Og da bli jeg dum og fryktløs uten å tenke på at jeg ikke er sterk som en bjørn 

Skrevet

Du er kvinne. Hadde du vært en mann hadde du nok fått juling for lenge siden

Anonymkode: 86209...d84

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne. Hadde du vært en mann hadde du nok fått juling for lenge siden

Anonymkode: 86209...d84

Tror du det? 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...