AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 På lørdag som var ble jeg nesten voldtatt. Havnet i en situasjon jeg kanskje ikke burde, og det endte ikke så bra. Jeg kom meg unna, men jeg klarer ikke la vær å tenke på det. Føler meg skikkelig dum og at det er "min skyld" fordi jeg egentlig fikk en dårlig følelse litt tidligere på kvelden og ikke fulgte magefølelsen. Jeg blir uvel av å tenke på det som faktisk skjedde, og tenker at jeg kanskje ikke sa klart nok ifra at jeg ikke ville selv om jeg sa nei. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker og føler om dette, og vil egentlig helst glemme det, men går rundt med en uggen følelse inni meg. Måtte egentlig bare få det ut. Anonymkode: 5515c...932
Norre Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Godt å høre at det gikk bra og at du er i (relativt) god behold! 👍🏻 En vond lærepenge, men en svært nyttig erfaring å ta med seg. Håper du kommer deg gjennom de dårlige følelsene og ønsker deg fine opplevelser i fremtiden. 🙂 1
The Kitten Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Istedenfor å fokusere på at du nesten ble voldtatt, så prøv å snu tankegangen til å fokusere på at du faktisk klarte å komme deg unna og det skal du være stolt over. 5
Gjest Axl Rose Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Å angre er ikke voldtekt. Bra det ikke skjedde da.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Å angre er ikke voldtekt. Bra det ikke skjedde da. ? Du vet jo ikke hva som skjedde? Anonymkode: 255ca...5dc 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, Bootyhunter skrev: Å angre er ikke voldtekt. Bra det ikke skjedde da. Å angre på hva da, at hun kom seg unna? Anonymkode: 8b81b...74c 4
MajorasMaske Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Du har gjennomgått noe ingen bør utsettes for. Du har overlevd og kommet deg i trygghet helt på egenhånd. Du er en sterk kvinne! 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 15 minutter siden, The Kitten skrev: Istedenfor å fokusere på at du nesten ble voldtatt, så prøv å snu tankegangen til å fokusere på at du faktisk klarte å komme deg unna og det skal du være stolt over. Dette TS! Ignorer trollene som skal tror de skal sette deg på plass og fortelle hva som hendte deg. Du klarte deg!!
Gjest Newroz Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 Det er veldig naturlig at du føler avsky over hva som har skjedd. Du ble utsatt for noe skummelt, og som kunne blitt enda verre om du ikke hadde kommet deg unna. At dette opptar tankene dine nå er helt normalt. At hva som skjedde er noe som hjemsøker deg skal du ikke være redd for: det er en naturlig reaksjon på noe som var skummelt og farlig. Hvis det derimot tar overhånd, slik at det blir vanskelig å fungere ellers i livet må du kontakte noen profesjonelle du kan snakke med om dette. Har du delt det med noen venner/kjæreste/familie? Det kan hjelpe godt å snakke om det som har vært vanskelig. Mange klemmer
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #10 Skrevet 22. august 2017 TS her. Takk alle <3 Jeg syns det er ganske drøyt å skrive at å angre ikke er voldtekt. Situasjonen jeg kom opp i var å være alene med en jeg ikke kjente så godt, intensjonen var aldri sex, jeg beskriver ikke en situasjon der jeg angret på sengekos med noen og kaller det voldtekt etterpå. Fyren var for høy/stor/tung til at jeg hadde hatt en sjans, og jeg kom meg ut av det ved å ljuge så det rant så han skulle stole på meg og la meg gå. Anonymkode: 5515c...932 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #11 Skrevet 22. august 2017 De følelsene av skyld er helt irrasjonelle. Jeg opplevde selv at en i helsevesenet la an på meg mens jeg hulket og gråt. Jeg forlot rommet straks, men følte at det var min skyld at jeg hadde grått fordi jeg var syk og gjort han opphisset. Noe som er helt absurd, man kan ikke klandre en pasient for å vise normale følelser når de har det vondt. Den dagen forstod jeg plustelig veldig godt hvordan det er mulig å føle skyld, selv når man helt klart ikke er skyldig. For min del hjalp det å føle litt på følelsene og gradvis la dem gå over. Det er ekkelt i begynnelsen, men om du forsøker undertrykke dem kan det bli verre. Husk at det er helt vanlig å føle det slik, selv om du har null skyld. Anonymkode: 488d0...cb7 3
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #12 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk alle <3 Jeg syns det er ganske drøyt å skrive at å angre ikke er voldtekt. Situasjonen jeg kom opp i var å være alene med en jeg ikke kjente så godt, intensjonen var aldri sex, jeg beskriver ikke en situasjon der jeg angret på sengekos med noen og kaller det voldtekt etterpå. Fyren var for høy/stor/tung til at jeg hadde hatt en sjans, og jeg kom meg ut av det ved å ljuge så det rant så han skulle stole på meg og la meg gå. Anonymkode: 5515c...932 Ja veldig drøyt og en spekulativ drittsekk-kommentar som virker som et forsøk på å gi deg mer skyldfølelse. Du var kjempeflink til å redde deg selv ut av situasjonen på en smart måte. Det kan du være skikkelig stolt av! Det kan skje alle at man ikke hører på magefølelsen, den blir fort overstyrt av tanker og man slår den fra seg. Men når du oppfattet hva som var i ferd med å skje handlet du helt riktig. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 22. august 2017 #13 Skrevet 22. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å angre på hva da, at hun kom seg unna? Anonymkode: 8b81b...74c Angre på sex med noen vel, men nå skjedde det ikke.
Gjest Axl Rose Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk alle <3 Jeg syns det er ganske drøyt å skrive at å angre ikke er voldtekt. Situasjonen jeg kom opp i var å være alene med en jeg ikke kjente så godt, intensjonen var aldri sex, jeg beskriver ikke en situasjon der jeg angret på sengekos med noen og kaller det voldtekt etterpå. Fyren var for høy/stor/tung til at jeg hadde hatt en sjans, og jeg kom meg ut av det ved å ljuge så det rant så han skulle stole på meg og la meg gå. Anonymkode: 5515c...932 Nå skjedde ikke voldtekten og vær glad for det.
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2017 #16 Skrevet 24. august 2017 På 22.8.2017 den 22.05, AnonymBruker skrev: På lørdag som var ble jeg nesten voldtatt. Havnet i en situasjon jeg kanskje ikke burde, og det endte ikke så bra. Jeg kom meg unna, men jeg klarer ikke la vær å tenke på det. Føler meg skikkelig dum og at det er "min skyld" fordi jeg egentlig fikk en dårlig følelse litt tidligere på kvelden og ikke fulgte magefølelsen. Jeg blir uvel av å tenke på det som faktisk skjedde, og tenker at jeg kanskje ikke sa klart nok ifra at jeg ikke ville selv om jeg sa nei. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker og føler om dette, og vil egentlig helst glemme det, men går rundt med en uggen følelse inni meg. Måtte egentlig bare få det ut. Anonymkode: 5515c...932 Nei betyr nei, det er en selvfølge at man da stopper. Du sa nei - det er klart nok. Du har ikke gjort noe galt, og du har heller ikke vært utydelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå