Gjest Gjest akkurat nå Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Kan noen hjelpe meg med en mal for dagbokskriving? Det jeg ønsker meg er en mal som automatisk gir meg ei blank side med dagens dato på toppen. (Jeg har word dokumenter for det siste året som også skal inn, så jeg trenger noe som takler at jeg bestemmer hva som er "i dag"). På sida skal jeg legge inn bilder og tekst. Ønsker meg noe som både egner seg som nett-dagbok og dagbok for utskrift (et litt avansert album)
Cronos Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Hva slags medium tenker du på, Word? et eget program? en nettside? Det jeg først tenker på er en sånn blog. Den er jo nettopp lagd for å skrive en ny tekst hver dag. I en bra slik blogger finnes det sikkert en funskjon for å tilbakestille datoen. Velg en bra blogger før du begynner. Og du kan sikkert velge å IKKE sende det ut på nettet (hvis det skal være en privat dagbok).
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Hva slags medium tenker du på, Word? et eget program? en nettside? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg egentlig vil ha. Dagboka er i utgangspunktet kun ment for personlig bruk, og jeg har et ønske om å kunne skrive den ut og sette den i album etterhvert da den kommer til å bli stappfull av babybilder. Kanskje det er bedre med et album som kan sorteres på dato og som har plass til store mengder tekst? Målet er i alle fall å lage noe om det første året til jenta ma som inneholder mine tanker, hilsener vi har fått, og MASSE bilder. Alle gode tips motas med takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå