AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Del Skrevet 22. august 2017 Har nettopp hatt befaring av et firma fordi jeg vil pusse opp badet på hytta. Badet er 4 kvm og det skal nytt gulv m/varmekabler og fliser på gulv og vegg. Tror jeg.... jeg ville helst ha belegg på gulv og plater på veggene med det rådet de i mot fordi det var ikke så vanlig å ha det!? De estimerte arbeidstiden til 5 - 6 uker. Er det normalt? Synes det hørtes mye ut. Dette er en hytte og altså ikke i Oslo eller annen stor by. Men ikke så lite at det er mangel på rørleggere og våtromssertifiserte fagfolk. Hva slags erfaringer har dere`? Anonymkode: 38924...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Del Skrevet 22. august 2017 Ja, det er normalt grunnet tiden det tar å la membran, støp etc tørke. Anbefaler imidlertid tre befaringer fra fagfolk, og velg de som gir best magefølelse og be om referanser. Sjekk og hvor lenge firmaet har vært i drift og hvilke garanti de gir. Anonymkode: ea935...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Del Skrevet 22. august 2017 Vi bruker vanligvis 4 uker. Det er som brukeren over sier pga tørketiden på støp, flere lag med membran osv. Gulvet skal pigges opp og helt nytt bad lages, det tar den tiden. Anonymkode: 97e78...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 22. august 2017 #4 Del Skrevet 22. august 2017 Det tar tid! Vi er midt i prosessen nå, med husets to bad. Og dyrt, usj! Men fint blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Del Skrevet 23. august 2017 Fikk pristilbudet i dag. Det var på 193.000 kr for å fjerne gulv og legge nytt m/nye varmekabler. Flislegge gulvet + vegg (lav høyde på rommet). De skulle fjerne søppel også og sette inn nytt toalett, badekar og enkel servant. WC, badekar, servant og fliser kommer i tillegg. Er dette en grei pris? (Ikke Oslo) TS Anonymkode: 38924...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå