Gå til innhold

Pusse opp bad på hytta

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt befaring av et firma fordi jeg vil pusse opp badet på hytta. Badet er 4 kvm og det skal nytt gulv m/varmekabler og fliser på gulv og vegg. Tror jeg.... jeg ville helst ha belegg på gulv og plater på veggene med det rådet de i mot fordi det var ikke så vanlig å ha det!?

De estimerte arbeidstiden til 5 - 6 uker. Er det normalt? Synes det hørtes mye ut. Dette er en hytte og altså ikke i Oslo eller annen stor by. Men ikke så lite at det er mangel på rørleggere og våtromssertifiserte fagfolk.

Hva slags erfaringer har dere`?

Anonymkode: 38924...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er normalt grunnet tiden det tar å la membran, støp etc tørke. 

Anbefaler imidlertid tre befaringer fra fagfolk, og velg de som gir best magefølelse og be om referanser. Sjekk og hvor lenge firmaet har vært i drift og hvilke garanti de gir. 

Anonymkode: ea935...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker vanligvis 4 uker. Det er som brukeren over sier pga tørketiden på støp, flere lag med membran osv. 

Gulvet skal pigges opp og helt nytt bad lages, det tar den tiden.

Anonymkode: 97e78...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid! Vi er midt i prosessen nå, med husets to bad. Og dyrt, usj! Men fint blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pristilbudet i dag. Det var på 193.000 kr for å fjerne gulv og legge nytt m/nye varmekabler. Flislegge gulvet + vegg (lav høyde på rommet). De skulle fjerne søppel også og sette inn nytt toalett, badekar og enkel servant. WC, badekar, servant og fliser kommer i tillegg.

Er dette en grei pris? (Ikke Oslo)

TS

Anonymkode: 38924...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...