Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett den serien? Hvor i all verden finner de slike damer som er med på den serien??? Kan ikke stelle sine egne negler...og tenker bare på utseende. Hadde jeg vært han ville jeg sendt dem hjem alle sammen. Det er jo helt åpenbart at de ikke vil kunne trives med å leve det liver Jack lever. Han derimot virker veldig sympatisk til å være så utroolig kjekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spiller vel litt på dette med bystilen og de er vel ikke såååååå håpløse. MEN siden Jack er såpass outback som han er og hater bylivet tror jeg det skal bli en vanskelig match med de som er igjen, han sendet jo hjem hun som er mest sporty og etter mitt syn mest tilpasningsdyktig til hans liv.

Gjest GreenSky
Skrevet

Damene er håpløse. Men fyren er :o :wow::sjarmor: :enig_animasjon: :heiajente:

Skrevet
Damene er håpløse. Men fyren er :o :wow::sjarmor: :enig_animasjon: :heiajente:

:Nikke:

jeg vet forresten hvem han velger :sjarmor:

Skrevet

Bare å søke på google det så finner du det :wink:

Skrevet

Synes Jack er vel så patetisk som disse damene. Tenner meg overhodet ikke.

Skrevet
Synes Jack er vel så patetisk som disse damene. Tenner meg overhodet ikke.

Dessuten er jo konseptet urteit. Klart det aldri vil gå når en villmarksfyr må velge mellom tertefine byjenter. Poengløst fra start til finish.

Skrevet

Dessuten er jo konseptet urteit. Klart det aldri vil gå når en villmarksfyr må velge mellom tertefine byjenter. Poengløst fra start til finish.

Og når han er fra Australia og de fra USA....

Skrevet

Han er jo ikke kjekk engang, så jeg skjønner ikke hva all the fuzz handler om...

Skrevet

Synes ikke noe spesielt om Jack jeg heller, men jeg synes det er utrolig underholdende å se disse barbiedukkene ute i villmarka :ler: Det er jo ikke måte på..!! Og at Jack skulle passe sammen med noen av dem virker bare for utrolig. Jeg og sambo flirer oss ihjel av barbiedukkene :ler:

Og jeg vil IKKE vite hvem han velger :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...