AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Det samme gjentar seg hele tiden. Jeg er den mest stille, jeg kan prøve å henge med folk for å ikke bli utenfor. Men til slutt er jeg så sliten at jeg ikke orker å være med dem mer. Og jeg er forelsket i en veldig ekstrovert person. Det er så irriterende at jeg har fått et utseende som er bra, men stiller bakerst likevel da jeg har fått denne forferdelige egenskapen! Jeg sier absolutt ingenting! Og når jeg sier noe er det dry samme vanlige høflige frasene. Vi har de som er så sosialt oppegående at de er ute med folk hele tiden, de som av og til er alene og de som man ikke merker er i rommet. De som skaper klein stillhet og gjerne drar dette med seg inn i voksen alder. Jeg er 26 og er redd dette aldri vil bli borte!! Anonymkode: 3ddcd...9ec
AnoR Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Når man er voksen er det ingenting som heter klein stillhet. Det er deilig med stillhet og alle skjønner at man ikke må prate absolutt hele tiden. Naturlige pauser er vanlig, ikke kleint Når det kommer til at han du liker er ekstrovert og mye med andre, prøv å heller foreslå ting som å gå tur, fiske, se film, male og slike aktiviteter sammen hvor det er vanlig med stillhet og ikke fullt kjør 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, AnoR skrev: Når man er voksen er det ingenting som heter klein stillhet. Det er deilig med stillhet og alle skjønner at man ikke må prate absolutt hele tiden. Naturlige pauser er vanlig, ikke kleint Når det kommer til at han du liker er ekstrovert og mye med andre, prøv å heller foreslå ting som å gå tur, fiske, se film, male og slike aktiviteter sammen hvor det er vanlig med stillhet og ikke fullt kjør Jammen jeg vil ha fullt kjør. Det er bare at dette er ikke programmert inn i kroppen min. Blir så ensom sammen med mennesker fordi de snakker hele tiden om noe, de vet liksom hva de skal si, hva de skal gjøre, de som kan snakke med ukjente som om de var gamle bekjente. Nå er dette noen år siden, men ei venninne sa en gang at hjeg en gang vil finne mine egne, men jeg trices ikke med mine egne. De blir fort kjedelige. De som er så stille og nesten aldri sier en dritt. Anonymkode: 3ddcd...9ec 1
AnoR Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 De vet nok ikke hva de skal si og gjøre, de bare sier og gjør det som faller de inn! Prøv det du også i stedet for å tenke gjennom og planlegge alt
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, AnoR skrev: De vet nok ikke hva de skal si og gjøre, de bare sier og gjør det som faller de inn! Prøv det du også i stedet for å tenke gjennom og planlegge alt Takk. Men jeg har ikke så mye å si.. Og føler det blir rart å bare gjøre noe.. Anonymkode: 3ddcd...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå