Norre Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Har lyst til å piffe opp sexleken litt, og hørte en gang om fjernstyrte vaginakuler. Hun har kulene - jeg har fjernkontrollen... 😜 Noen som har erfaringer eller tanker og tips? 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Tror ikke det fins fjernstyrte vaginakuler. Fjernstyrt vibrator finnes. Fås både i butterfly variant og egg variant. Disse wevibe appene er jo blitt popluært til akuratt dette for da trenger man ikke engang en fjernkontroll men bruker mobilen. Kjør på! Absolutt veldig hot Anonymkode: 0c390...dab
Norre Skrevet 22. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det fins fjernstyrte vaginakuler. Fjernstyrt vibrator finnes. Fås både i butterfly variant og egg variant. Disse wevibe appene er jo blitt popluært til akuratt dette for da trenger man ikke engang en fjernkontroll men bruker mobilen. Kjør på! Absolutt veldig hot Anonymkode: 0c390...dab Da mente jeg egg! 😁 Skal sjekke litt rundt på webanlegget! 👍🏻 Eh...hva er forskjellen på kuler og egg, egentlig...? 😲
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Kuler putter man inn i vaginaen etter fødsel for å trene opp musklaturen, de har ofte en tyngre vekt og bruker blant eldre med inkonsistens problemer hvor de sliter med å tisse på seg. Egg legges utenpå , mellom fitteleppene og press på klitoris. De er lette, og har vibrasjon. Anonymkode: 0c390...dab
LiseOslo Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 17 timer siden, Norre skrev: Da mente jeg egg! 😁 Skal sjekke litt rundt på webanlegget! 👍🏻 Eh...hva er forskjellen på kuler og egg, egentlig...? 😲 Gi lyd hvis du finner noe som virker, sånne skulle jeg gjerne prøvd... :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå