AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Jeg skal begynne å jobbe i et stort offentlig firma og de bruker kun fasttelefon. Kommer fra en jobb hvor jeg er vant til å ha mobil, og kunne se hvem som ringer, sette den på lydløs, og kunne gå bort fra plassen min hvis jeg ikke ønsker at alle skal høre på. Liker ikke tanken på kun å ha fasttelefon i 2017. Noen som har det som kan forklare meg hvordan dette fungerer på jobb? Antar at man kan koble headsett til dem, samt sette den på helt lydløs? Kan man se hvem som ringer også? Skjønner ikke at folk klarer seg uten mobiltelefon i 2017 altså Anonymkode: 30047...5b7 1
Angelheart2 Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Vi har kun fasttelefon på jobb og det funker helt utmerket. Telefonen er koblet opp mot e-posten slik at det er fraværsmarkering på telefonen. Vi får opp nummeret på de som ringer, kan sette på lydløs og kan koble på headset. Om vi skal ta en samtale som ingen andre skal høre har vi mulighet til å ta denne inne på et "stillerom". Funket fint med bare fasttelefon i nesten 100 år, så jeg tror du overlever, altså. 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Kommer vel an på jobben. Vi hadde fasttelefon, ble mye løping frem og tilbake, mend et var ok. Var ikke noe behov for å ha "hemmelige" samtaler heller. De sier jo hvem de er når du svarer, så... Anonymkode: cdb40...fdf
beige Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Bare fasttelefon her også. Ingen problemer her. Spørs vel på hva slags jobb man har. Hva slags jobb har du som innebærer hemmelige samtaler?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 22 minutter siden, ordinarygirl skrev: Bare fasttelefon her også. Ingen problemer her. Spørs vel på hva slags jobb man har. Hva slags jobb har du som innebærer hemmelige samtaler? Er jo ikke snakk om at samtalene er hemmelige, men at man kanskje ikke har lyst til at alle skal høre på til enhver tid, spesielt når man sitter i landskap. Jeg selv er litt sjenert og et ikke glad i landskap, og liker ikke å prate i telefonen når det et helt stille rundt meg Anonymkode: 30047...5b7
beige Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Da må man kanskje bare bli vant til det da. 2
solmåneogstjerner Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Du kan jo sette på viderekobling til mobilen din 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå