AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Kjærlighet er så komplisert og surrealistisk. Jeg som hatet muslimer, og var tilhenger av FrP, falt for en høy mørk muslimsk herre. Han er araber, og jeg møtte ham på universitetet. Han er en intelligent og morsom person, med meninger som jeg støtter. Familien har alltid vært anti-muslimer, og det blir en stor sjokk for dem når jeg avslører mine følelser for dem. Det er så vanskelig, for jeg vet hva min familie mener om muslimer. Nå bryr jeg meg ikke, for han er den jeg ønsker å føde ungene til, og leve sammen med resten av livet. Trenger råd for hvordan jeg skal gå fram for å konfrontere med min radikale kristne familie, med Islamofobiske tendenser..... Anonymkode: 0dca7...4e5 1
Gjest BethD Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 (endret) Vel. Min erfaring tilsier at folk som er misliker muslimer så mye som du forklarer her ikke akkurat kommer til å skifte mening med det første. Si det rett ut du. Kommer ikke til å forandre noe uansett hvordan du sier det sikkert. Endret 22. august 2017 av BethD
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, BethD skrev: Vel. Min erfaring tilsier at folk som er misliker muslimer så mye som du forklarer her ikke akkurat kommer til å skifte mening med det første. Si det rett ut du. Kommer ikke til å forandre noe uansett hvordan du sier det sikkert. Jeg skjønner det, men jeg tenker at kanskje hvis min familie møter min kjæreste så vil de kanskje like ham. Problemet er at de har aldri møtt en sånn person, og har dannet et bildet av FrP preket og rasistiske media som finnes i Norges land. I tillegg blir familien hjernevasket av slektninger i USA, som snakker bare nedsettende om muslimer og sør amerikanere. Anonymkode: 0dca7...4e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men jeg tenker at kanskje hvis min familie møter min kjæreste så vil de kanskje like ham. Problemet er at de har aldri møtt en sånn person, og har dannet et bildet av FrP preket og rasistiske media som finnes i Norges land. I tillegg blir familien hjernevasket av slektninger i USA, som snakker bare nedsettende om muslimer og sør amerikanere. Anonymkode: 0dca7...4e5 Veldig rart, allden tid frp ikke oppfordrer til hat av muslimer.. Anonymkode: e3213...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Jeg hadde også fordommer mot muslimer. Det har familien og. Jeg er dessverre forelsket i en tyrker. Anonymkode: 6a22b...144
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Ja, nordmenn er godt kjent for å være trangsynte. 😌 Med tanke på hvor mange trange daler det er her i dette landet er det ikke rart i. Anonymkode: 22b92...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Ikke glem at vi etniske nordmenn også er innvandrere. De første som levde her på berget var samene. Og dere ser hvordan nordmenn har behandlet de opp gjennom historien.. Anonymkode: 430fb...fb6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også fordommer mot muslimer. Det har familien og. Jeg er dessverre forelsket i en tyrker. Anonymkode: 6a22b...144 Er tyrkere muslimer? Anonymkode: 0dca7...4e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem at vi etniske nordmenn også er innvandrere. De første som levde her på berget var samene. Og dere ser hvordan nordmenn har behandlet de opp gjennom historien.. Anonymkode: 430fb...fb6 Vi nordmenn er ofte veldig slemme mot folk vi ikke kjenner. Det gjelder spesielt muslimer, men vi har ikke noe imot buddhister, fordi deres ungjenter gifter seg med etniske gamle grisete nordmenn. Det er allmenn akseptert i vårt samfunn. Anonymkode: 0dca7...4e5 1
Gjest Cicero Skrevet 22. august 2017 #10 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men jeg tenker at kanskje hvis min familie møter min kjæreste så vil de kanskje like ham. Problemet er at de har aldri møtt en sånn person, og har dannet et bildet av FrP preket og rasistiske media som finnes i Norges land. I tillegg blir familien hjernevasket av slektninger i USA, som snakker bare nedsettende om muslimer og sør amerikanere. Anonymkode: 0dca7...4e5 Rasistiske media i Norges land?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #11 Skrevet 22. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi nordmenn er ofte veldig slemme mot folk vi ikke kjenner. Det gjelder spesielt muslimer, men vi har ikke noe imot buddhister, fordi deres ungjenter gifter seg med etniske gamle grisete nordmenn. Det er allmenn akseptert i vårt samfunn. Anonymkode: 0dca7...4e5 Insinuerer du at unge thaidamer alle gifter seg med gamle grisenordmenn? Anonymkode: 430fb...fb6
Mari Y Skrevet 22. august 2017 #12 Skrevet 22. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighet er så komplisert og surrealistisk. Jeg som hatet muslimer, og var tilhenger av FrP, falt for en høy mørk muslimsk herre. Han er araber, og jeg møtte ham på universitetet. Han er en intelligent og morsom person, med meninger som jeg støtter. Familien har alltid vært anti-muslimer, og det blir en stor sjokk for dem når jeg avslører mine følelser for dem. Det er så vanskelig, for jeg vet hva min familie mener om muslimer. Nå bryr jeg meg ikke, for han er den jeg ønsker å føde ungene til, og leve sammen med resten av livet. Trenger råd for hvordan jeg skal gå fram for å konfrontere med min radikale kristne familie, med Islamofobiske tendenser..... Anonymkode: 0dca7...4e5 Gi dem litt, og se hvordan det går. Det er mitt råd
Spiteful Skrevet 22. august 2017 #13 Skrevet 22. august 2017 Som muslimsk kvinne sybs jeg du burde ta deg sammen og dytte følelsene på hue og ræva ut. Tro meg, å leve med muslimer er ikke annet enn dritt. Ikke ødelegg livet ditt. 1
Mari Y Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag regner man jo mange innvandrere for å være nordmenn og. Hva kaller du forresten muslimske menn hvis foreldre er en blanding av etnisk norsk og innvandrer? De finnes de og vet du, og selv om de er muslimer så er som regel kulturen norsk. 😌 Jeg er for øvrig sammen med en slik. Anonymkode: 22b92...b8f Da er du først og fremst blanding.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #15 Skrevet 22. august 2017 25 minutter siden, Spiteful skrev: Som muslimsk kvinne sybs jeg du burde ta deg sammen og dytte følelsene på hue og ræva ut. Tro meg, å leve med muslimer er ikke annet enn dritt. Ikke ødelegg livet ditt. Hvor ofte er det ekte følelser? Anonymkode: 6a22b...144
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 Du må bare forberede både han og familien din på det! Antagelig endrer de mening når de treffer han, det høres ut som kunnskapsløshet fra deres side, siden de bare leser om det og ikke kjenner noen. Min mormor var rasist, kunne ikke fordra "disse svartinga"! Bortsett fra pakkisen i butikken på hjørnet. Og en afrikaner hun møtte på en benk i parken og skravlet litt med. Og den tyrkiske legen. Men alle de andre "svartinga" var bare elendighet. Dvs at hun likte ingen, bortsett fra de få hun faktisk SNAKKET med! Jeg lo meg ihjel av det! Uansett hvor mye vi mobbet henne og sa at det var ulogisk at hun skulle treffe de tre eneste ok "svartingene" i byen, så endret hun ikke oppfatning og resten. Så familien din fortsetter kanskje å være rasister, men synes antagelig akkurat HAN og hans familie er bra.... Lykke til! Anonymkode: 605f0...02d 1
Klossmajor Skrevet 23. august 2017 #17 Skrevet 23. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Insinuerer du at unge thaidamer alle gifter seg med gamle grisenordmenn? Anonymkode: 430fb...fb6 Insinuasjonen var vel ikke bare at unge thaidamer gifter seg med gamle grisenordmenn. Alle unge buddhistjenter gifter seg visstnok med gamle grisenordmenn, og det er visst helt greit for oss grisenordmenn. Dette var nytt for meg, men jeg har kanskje bare ikke løftet blikket mitt høyt nok ut av grisebingen min.
Klossmajor Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag regner man jo mange innvandrere for å være nordmenn og. Hva kaller du forresten muslimske menn hvis foreldre er en blanding av etnisk norsk og innvandrer? De finnes de og vet du, og selv om de er muslimer så er som regel kulturen norsk. 😌 Jeg er for øvrig sammen med en slik. Anonymkode: 22b92...b8f "Selv om de er muslimer er som regel kulturen norsk".........jaja.....det utspillet sier vel sitt om hvor diffust begrepet kultur er. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men jeg tenker at kanskje hvis min familie møter min kjæreste så vil de kanskje like ham. Problemet er at de har aldri møtt en sånn person, og har dannet et bildet av FrP preket og rasistiske media som finnes i Norges land. I tillegg blir familien hjernevasket av slektninger i USA, som snakker bare nedsettende om muslimer og sør amerikanere. Anonymkode: 0dca7...4e5 Rasistiske media?? Media er jo fisefine i forholdt til hvordan ting faktisk er. Vi som bor blandt mange muslimer opplever daglig rasismen deres mot oss. Håningen av Norge og vårt levesett. Våkne opp folkens! Anonymkode: b86be...466 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #20 Skrevet 23. august 2017 Muslimsk Herre du liksom. Gud så kvalm beskrivelse. Herre. Hvilket århundre er du fra? "Norges landet" Stav riktig da Nordmann. Anonymkode: 8957c...ffd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå