AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Hei! Jeg vurderer å legge dette under Barn/Familie.. men prøver her siden det handler jo faktisk om klær. Jeg eier ikke tette regnklær lengre! Og jeg har barn som elsker å være ute uansett vær. Synes de er for små til å være ute uten tilsyn.. Noen som har forslag til regnbukse og regnjakke som holder tett? HELT TETT!? Støvler er det eneste jeg har.. Klærne må helst passe til å kunne gå på tur / være i bevegelse med samt bare sitte ute i sandkassa i regnvær. I tillegg er jeg noe stor.. Det har vært vanskelig å finne slike klær syns jeg, men nå må jeg ha det. Kan ikke holde ungene inne bare fordi jeg ikke har klær til det. Regnbuksen min er fra bergans, den kostet over 1000,- tror jeg (eller rundt der) og den virker som holder tett, men der er blitt for trang Jeg har heller ikke så mye varme klær, og vi bor på vestlandet i blesten. Skal ikke så mye vind til før det blir kjølig. Så hadde i grunn hatt bruk for litt romslige regnklær som er plass til noe godt og varmt under. Noen som har tips til slike klær? Takknemlig om noen vil hjelpe meg å lete. Anonymkode: 572f5...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå