AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Var der i vår og jeg ble helt sjokkert av hvor mange ikke-vestlige innvandrere som var der. Nesten verre enn Oslo. Anonymkode: 6336f...b48
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 I Trondheim er det vel mer fra Vietnam, Thailand Anonymkode: e7a46...9af 1
Lanista1984 Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var der i vår og jeg ble helt sjokkert av hvor mange ikke-vestlige innvandrere som var der. Nesten verre enn Oslo. Anonymkode: 6336f...b48 Hadde de ikke bart og mokasiner? Trolig er de alle kjøpt inn av RBK.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Det er jo nå ekstremt mange ikke-vestlige i alle norske byer. Når det f.eks. er 40-50000 somaliere i Norge (som to norske småbyer), kan du tenke deg hvor mange ikke-vestlige det er til sammen. Anonymkode: 83a00...f2f 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Slik har det blitt alle steder nå. Jeg synes faktisk det er trist at landet vårt har utviklet seg slik. Anonymkode: e36c3...937 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Synes innvandrere i trondheim er herlige, snakker trøndersk og har norske verdier Høflige og koselige mennesker, alle de jeg har møtt iallefall. Hvordan er det i Oslo? Anonymkode: 4c7b6...521 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Det jeg synes er rart med innvandringen er at den strider mot de fleste prinsippene våre. Det er nesten så jeg lurer på hva som hadde skjedd om politikerne hadde hatt en bæsje-ideologi. Da hadde vi sikkert hyllet bæsjen i dag. Studert hverandres bæsj og de som nekter å studere bæsjen sin og å vise den frem, blir stengt ute av det gode selskap. - sorry, men jeg er ikke så interessert i å snakke om bæsj.. ikke ta deg nær av det.. - hvorfor det?? Hva har du imot bæsj?????????????????????????? Hva er galt med bæsj???? Ditt fordomsfulle krek! Anonymkode: 414ea...16d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det jeg synes er rart med innvandringen er at den strider mot de fleste prinsippene våre. Det er nesten så jeg lurer på hva som hadde skjedd om politikerne hadde hatt en bæsje-ideologi. Da hadde vi sikkert hyllet bæsjen i dag. Studert hverandres bæsj og de som nekter å studere bæsjen sin og å vise den frem, blir stengt ute av det gode selskap. - sorry, men jeg er ikke så interessert i å snakke om bæsj.. ikke ta deg nær av det.. - hvorfor det?? Hva har du imot bæsj?????????????????????????? Hva er galt med bæsj???? Ditt fordomsfulle krek! Anonymkode: 414ea...16d ...hæ? Hvilke prinsipper? Anonymkode: da4db...ed5
ajarRun Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 Jeg har motsatt opplevelse. Trondheim er eneste byen der taxisjåføren er fra byen.
stan Skrevet 22. august 2017 #10 Skrevet 22. august 2017 NTNU har ansvaret for at mange flytter til Trondheim. Mellom 1000 og 2000 nye utlendinger kommer hvert år, de fleste drar igjen etter noen år. De beste blir, og de er smartere enn både deg og meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå