Gå til innhold

Bryllupsgave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå legger jeg inn mitt første innlegg i forumet siden jeg ble medlem, for å spørre; Hva i alle dager skal vi gi i bryllupsgave?

Det er ett par, som har bodd sammen i mange år, og som sikkert har det meste de trenger. Så da tenkte jeg på en kurv, med en ting som kan markere bryllupsdagen, i 10 år fremover.

Er det dumt?

Vet at jeg ville ha syntes at det var en personlig og morsom gave, ikke bare noe som er kjøpt.

Så langt har jeg kommet frem til en lagringsvin, og masasjeolje.......men......hva mer????

Blir veldig taknemlig for MASSE gode ideer.

PS: kommer sanrt med egen brullups-dagbok, håper jeg. Vi gifter oss i juli. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ideen er kjempegod!

Alt for trøtt for innspill nå, men kommer sterkere tilbake!

:-)

Gjest Anonymous
Skrevet

:brunette: Det hørtes ut som en flott gave.... Hadde blitt kjempeglad om vi hadde fått noe slikt.

Hva med "gavekortbilletter" på eks. kino, teater, hurtigbåter, tog, ferger, kunstutstillinger

(om d er mulig da). Har de noen interesser og hobbyer som kan brukes ? svømming, lesing, maling, spill, musikk etc.

LYKKE TIL! :wink:

Skrevet

Ja, en kjempegod idé!

Jeg hadde også blitt veldig glad for noe slikt, det viser jo at man legger litt arbeid og "sjel" i gaven, og det er originalt! :wink:

Putt med et par vinglass til vinen (disse kan du kanskje få gravert med navn og dato?), en cd med noe musikk du vet de liker eller en "ulitmate love-collection", du kan putte med en kjæreste-vott, eller hva med badesalt/eteriske oljer for et energibad, som kan kombineres med massasjeoljen?!?!?

Putt med småting som kan være for moroskyld hvis du føler du må fylle på litt, som f.eks en pizzaskjærer hvis de er veldig glad i pizza, eller en kondom med påskriften "brukes kun i nødstilfelle"...alt ettersom hva som passer og hvilken humor dere/de gifteklare har!

Lykke til, og velkommen som dagbokskriver etterhvert! :-)

Skrevet

Til kurven:

2 røde roser

Rødvin

Champagne

2 pene glass (gjerne i plast, god kvalitet)

Pen duk

Pene servietter

Gavekort på familiefotografering? De har tilbud på dette hos Fame nå.

Ta cellofan rundt kurven, og knytt med en stor pen sløyfe! Garantert suksess!

Skrevet

For en kjempesøt gave!! :)

Kommer ikke på andre ideer enn de som er nevnt overfor.... Tror jeg...

Synes ideen om gavekort på en middag for to høres bra ut. Eller to kinobilletter (avt. gavekort).

Ellers er jo kjærestevott søtt da.

Siden du skal legge i vin - kanskje også noen fine lys?

Dersom de allerede har barn, kan du jo lage et personlig gavekort på f.eks. 5 barnefrie kvelder (hvor du passer barna)?

Kanskje en reisehåndbok dersom de skal på bryllupsreise???

Da hadde jeg noen få ideer likevel da :) Du får si hva du ender opp med!

Håper å høre mer om dine bryllupsplaner i tida fremover :wink:

Skrevet

Mange flotte ideer her etterhvert nå, og hjernen jobber på høygir, men jeg kommer til å gjennomføre dette, og nå GLEDER jeg meg til å dra til byen for å handle......

Og flere ideer mottas med en stoooor takk!

Dette blir GØY! :ler:

Skrevet

Ekslusiv olivenoje, vellagret balsamicoeddik, god sjokolade, pynt gjerne med en potte urter....

Skrevet

Hei igjen! :P

Da er jeg i full gang med innkjøpene, men ikke på langt nær ferdig....... Det er moro det her, så da får jeg bare håpe at brudeparet også syns det.

Har så langt kjøpt en eksklusiv eske i tre, til å oppebevare vin i, med vintermometer og annet tilbehør, en nydelig rødvin, som er best om den får lagre i 10 år til, ett pledd- for å holde kjærligheten varm, røkelses-pinner og duft-lys. Har tenkt til å spe på med hjerte-sjokolade, massasje- olje, og så må jeg finne på noe mer...... Tror middag for to, eller kino-biletter, hedde vært helt topp, men er det noen som har noen flere ideer, tar jeg dem gjerne i mot. Det er knappe 2 uker igjen, så jeg har ikke veldig lang tid å ordne det på......

Venter fortsatt på Tomsine......... Skulle komme sterkere tilbake med ideer senere stod det.... :wink:

Så kom igjen, folkens.......hiv dere på med gode forslag, og takk for de forslag jeg har fått så langt! :P

Skrevet

Utrolig god ide!!! Håper noen er så søte at de finner på noe lignende til oss.... Kanskje jeg skulle lage en til min bror og kona..... :-) Godt det finnes kreative og lure folk som vil dele ideene sine.... :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...