Gå til innhold

Svarte "prikker"/"biter" på klesvasken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet inn i en leilighet for noen uker siden, og får låne en vaskemaskin som stod her fra før. Det setter jeg veldig pris på, men når klesvasken er ferdig så har det kommet svarte "prikker" eller "biter" på klesvasken og inni vaskemaskinen. Det virker nesten som om det er noe tidligere gjørme eller noe, jeg vet ikke. 

Jeg har vasket såpeskuffen nøye, tatt en skylling og en 95 graders vask uten klær inni, for å se om det blir borte. Det var litt sur lukt inni vaskemaskinen, men det ble borte. Jeg har også vasket den gummiringen og døra. Noen som vet hva dette kan komme av, og hvordan jeg kan få det bort? 

Veldig vanskelig å forklare da, men håper det ga mening.

Anonymkode: 7117c...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du sjekke filteret... Er nok noe lo som sitter igjen fra tidligere vasker? 

Med mindre du vasket klærne med noe som loet nå da... det har jeg opplevd og fikk svarte prikker på hele klesvasken :)

Anonymkode: e1558...d50

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du sjekke filteret... Er nok noe lo som sitter igjen fra tidligere vasker? 

Med mindre du vasket klærne med noe som loet nå da... det har jeg opplevd og fikk svarte prikker på hele klesvasken :)

Anonymkode: e1558...d50

Takk for svar! Filteret har jo ikke jeg tenkt på i det hele tatt :fnise:

Har nok ikke vasket noe som har loet, så skal sjekke filteret. 

Anonymkode: 7117c...f98

Gjest To the stars
Skrevet

Husk, la døren til vaskemaskinen stå oppe etter vask så den blir helt tørr. Slik unngår du vond lukt og andre skumle ting 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...