AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Hva slags maskin er best? Og bør jeg gå for lys eller laser? Anonymkode: 7d044...9ad
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Noen som synes det fungerer? Altså kjøpe en sånn maskin til noen tusen kroner og bruke hjemme? Anonymkode: 6d635...dfb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Diodelaser er det eneste som er 100% godkjent av amerikanske helsemyndigheter som permanent hårfjerning. Så det gir deg en viss pekepinn. Jeg er mann og hadde en skikkelig pels på rygg/skuldre. Etter 10 omganger med diodelaser er pelsen vekk. Og nå er det 2 år siden siste behandling. Anbefales på det sterkeste.. Anonymkode: 21b72...2f8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Jeg har en Phillips Lumea. Funker på: armer, rundt navelen, mulig også på halsen Funker ikke (særlig bra) på: armhuler, bein, vulva, bikinilinje. Men jeg har ikke vært fullt så mye "på" på beina. De skriver å bruke den en gang hver andre uke, men på tross av at den er brukt oftere enn det i armhulene, ser jeg ingen bedring Vet ikke hvorfor Så jo, den fungerer, men ikke over alt. Anonymkode: 24cc7...a3d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Phillips Lumea. Funker på: armer, rundt navelen, mulig også på halsen Funker ikke (særlig bra) på: armhuler, bein, vulva, bikinilinje. Men jeg har ikke vært fullt så mye "på" på beina. De skriver å bruke den en gang hver andre uke, men på tross av at den er brukt oftere enn det i armhulene, ser jeg ingen bedring Vet ikke hvorfor Så jo, den fungerer, men ikke over alt. Anonymkode: 24cc7...a3d Jeg har en Lumea, og på meg fungerer den på absolutt hele kroppen. Slike maskiner fungerer bedre med lys hud og mørkt hår. Når min Lumea tar dagen så kommer jeg garantert til å kjøpe meg en ny en umiddelbart. Anonymkode: 5ad45...3d8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Lumea, og på meg fungerer den på absolutt hele kroppen. Slike maskiner fungerer bedre med lys hud og mørkt hår. Når min Lumea tar dagen så kommer jeg garantert til å kjøpe meg en ny en umiddelbart. Anonymkode: 5ad45...3d8 Jeg har lys hud og mørkt hår, det er det som er så merkelig Anonymkode: 24cc7...a3d
miaw Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Det funker så absolutt. Kjedelig å drive med, og maskinen bråker, så da er trikset å se på serie med headsett Jeg gjør det kun på leggene da.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Lumea, og på meg fungerer den på absolutt hele kroppen. Slike maskiner fungerer bedre med lys hud og mørkt hår. Når min Lumea tar dagen så kommer jeg garantert til å kjøpe meg en ny en umiddelbart. Anonymkode: 5ad45...3d8 Blir ikke hårene permanent borte etterhvert? Eller hva er greia? Anonymkode: 6d635...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Jeg har Philips Lumea , den har jeg brukt på legger, armhuler, bikinilinje og barten. Fungert supert her, hårene vokser mye saktere så lenge man har god kustus i oppstartsfasen (annenhver uke etter barbering de 6-8 første ukene, for så å trappe ned til bare en gang hver 4-8 uke). Nå har jeg ikke barbert eller brukt IPL på månedsvis og selvom hårene er helt ute igjen på leggene så er det mye færre hår enn det har vært før! Prøvde også å bruke den på et sprengt blodkar i ansiktet, siden jeg snakket med en laserklinikk som sa de brukte IPL til sprengt blodkar, men fulgte ikke opp behandlingen mer enn to ganger så vet ikke om det funker, men vil faktisk tro det. Anonymkode: 92d68...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå