AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Hei! Har et huslån i husbanken. Fikk fullfinansiert bolig. Kjøpte under takst og har pusset opp en del. Husbanken refinansierer ikke huslån. er det andre som har byttet fra husbanken til vanlig bank? Føler man er litt låst når man har husbanklån. Anonymkode: 1834f...ace
asterix Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har et huslån i husbanken. Fikk fullfinansiert bolig. Kjøpte under takst og har pusset opp en del. Husbanken refinansierer ikke huslån. er det andre som har byttet fra husbanken til vanlig bank? Føler man er litt låst når man har husbanklån. Anonymkode: 1834f...ace Får du bedre vilkår et annet sted da?
Gjest Blondie65 Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Jeg hadde startlån fra kommunen. Etter å ha eid boligen i noen år byttet jeg bank og refinansierte. Siden startlånet ikke tillot forhøyet pant valgte jeg å innfri dette lånet da summen av forbrukslåns rente var langt høyere enn renten på startlånet. Jeg har aldri angret.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 På Tuesday, August 22, 2017 den 10.45, AnonymBruker skrev: Hei! Har et huslån i husbanken. Fikk fullfinansiert bolig. Kjøpte under takst og har pusset opp en del. Husbanken refinansierer ikke huslån. er det andre som har byttet fra husbanken til vanlig bank? Føler man er litt låst når man har husbanklån. Anonymkode: 1834f...ace Littlåst, med Husbanklån? Du har jo fått et gunstig lån og dette vil du kaste over skulderen? Anonymkode: d6084...def 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå