Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Sinnnnnnnnnnsykt bra! Digger animasjon Hva klarer de IKKE å få til egentli!
Superlammet Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Ja jeg er helt enig med deg! Den var sinnsykt bra! En av de morsommere animerte filmene jeg har sett foreløpig... Digger den lille ungen...
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Den var bra...men jeg var litt skuffet. Litt for mye barnefilm for min smak. Finding Nemo er fortsatt favoritten!
Gjest Cerise Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Syns filmen rett og slett er maksimalt genial. har sett den to ganger, og kommer til å se den igjen, mange ganger, hehe :D
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Trodde jeg skulle falle av sofaen av latter da babyen ble en djevel...
Sniglå Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Den var bra...men jeg var litt skuffet. Litt for mye barnefilm for min smak. Finding Nemo er fortsatt favoritten! Enig, men jeg holder en knapp på Istid, med norsk tale. Dagfinn Lyngbø med sin bergenserdialekt er som skapt for dovendyret! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå