Gå til innhold

Blomstertrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buketten min skulle egentlig lages av ei jeg kjenner.. Ikke en god venninne, men en bekjent... Jeg har klippet håret hennes (og skal snart igjen) og farget det for henne helt gratis...(Er tidligere frisør, så det er ikke noe sånn hjemmegreie)

Sist jeg var hos henne spurte jeg litt om pris.. Og siden jeg har gjort masse for henne så føler jeg litt at kanskje hun kunne gjort meg litt tjeneste å da, og ikke ta noe særlig for jobben hvertfall, er visst ikke så ille jobb...

Så sa jeg at jeg hadde tenkt på ca 1000kr.. Syns selv at dette ikke er så galt siden det er privat og ikke gjennom jobben hennes... Men da virket hun litt små furt eller ett eller annet.. Hva syns dere? Er jeg urimelig?? Kan jo hende da.. men føler ikke det! Blomstene i seg selv kan da ikke koste såå mye, hun får det jo til innkjøpspris!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du virker urimlig men det spørs jo litt hva slags blomster du skal ha da.. Er det blomster som er ute av sesong og veldig dyre så kan det hende hun omtrent går i null da..

Skrevet

Skal ha hvite roser, noen orkideer og en litt annen type blomst.. Ikke noe av det er noe særlig dyrt.. Kjenner ei anna ei som jobber samme sted omtrent og vet litt om prisene!

Skrevet

Nei, det synes jeg absolutt ikke er urimelig, i og med at du som fagperson har gjort tjenester for henne før!

Skrevet

Dette synes jeg høres helt greit ut. Jeg skal ikke betale mer for min som skal lages i butikk. Den skal ha roser og orkideer også. så jeg syntes det var en fin pris jeg...

Skrevet

Absolutt ikke urimelig. Hvis hun slår seg vrang burde du også ta deg litt betalt for dine tjenester, eller hva?

Skrevet

Huff.. jeg er ikke typen som tør å si fra om sånne ting, også var jeg i et par blomsterbutikker i går og hørte litt om priser og sånn og da fikk jeg et overslag på ca mellom 1000-1500!! Da syns jeg hvertfall at det ikke er urimelig!! Huff, vanskelig.. og det hjelper ikke at det er så kort tid igjen!

Skrevet

Hvis hun skal ha samme pris som en butikk, så er det vel bare å kjøpe den en annen plass?

Skrevet

Kanskje greit å spørre henne hva hun skal ha for buketten. Så får du heller lete etter noen annen. Jeg synes ikke at det høres lite ut.

Skrevet
Hvis hun skal ha samme pris som en butikk' date=' så er det vel bare å kjøpe den en annen plass?[/quote']

som jeg sa i innlegget over så tør jeg ikke å si fra om sånt... Pluss at hun sier at da er det dårlig kvalitet osv... jaja! får se hva det blir til...

Skrevet

:o dårligere kvalitet i butikk. Det synes jeg høres rart ut. :klø:

Skrevet

Hun jobber selv i blomsterbutikk...Sånn "ekslusivt" sted, og er utdannet blomsterdekoratør og hun mener at hvis de kan ta så lite så er det dårlig kvalitet.. U C?? :wink:

Skrevet

Hun jobber selv i blomsterbutikk...Sånn "ekslusivt" sted, og er utdannet blomsterdekoratør og hun mener at hvis de kan ta så lite så er det dårlig kvalitet.. U C?? :wink:

Ja, men jeg har (vistnok) en veldig flink dekoratør jeg også, har hørt fra flere at han skal være veldig flink og han var på tv før jul ++

Han tar 1650 for min som er ganske stor.

Synes derfor 1000 kroner hørtes ut som en helt OK pris siden det er delvis en tjeneste også.

Skrevet

Du får manne deg opp, jente!

Og hvis du kan få det til samme pris et annet sted, så kan du jo like gjerne bestille der og ikke si noe mer om det til henne.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...