AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Får bare komplimenter på klær og negler.. Aldri oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 4dc1f...e9b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Ja klart det :). Komplimenter på utseendet kan også virke respektløst så mange kvier seg for å kommentere utseendet når de respekterer mennesket på innsiden. Selv liker jeg mye bedre å høre at jeg er så god og snill, klok eller lignende enn pen og deilig. Anonymkode: 700c2...eb7 3
-Balder- Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Ja.Jeg har aldri fått høre at jeg er attraktiv,men vet at jeg er deilig.Derfor har jeg kommet frem til at kvinner tror jeg er uoppnåelig for dem og at det er derfor de aldri gir meg komplimenter.Jeg er rett og slett for pen! 2
Inwe Skrevet 24. august 2017 #6 Skrevet 24. august 2017 Selvfølgelig. Jeg er vel relativt attraktiv, men får veldig veldig sjelden komplimenter på utseende fra folk jeg ikke kjenner godt (altså det har skjedd i veldig beruset tilstand, men ikke ofte). Kan få fra gode venner. Ellers er det samboeren som står for de. Komplimenter på utseende er hyggelig det, men de som går på personlighet varmer mer.
Zoey Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 Jeg er også sånn temmelig godt fornøyd med de trekkene jeg har endt opp med, men det er stort sett mamma eller partner som gir komplimenter. Kollegaer og venner kan gi kompliment for klær, antrekk, ny frisyre osv. Jeg er faktisk skikkelig dårlig på å gi kompliment til andre, kanskje jeg skal skjerpe meg. 1
Pizzabakeren Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 On 22/08/2017 at 9:29 AM, AnonymBruker said: Får bare komplimenter på klær og negler.. Aldri oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 4dc1f...e9b Omgås du menn på din alder?
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 Mange, både menn og kvinner, er dårlige på å gjenkjenne interesse fra det andre kjønn (eller det samme kjønn, for den saks skyld). Selvsagt kan man si at det finnes noen veldig få som har vært ekstremt uheldige med utseende, som kanskje har en sykdom eller hudlidelse som mange synes er skummel. Men i de fleste tilfeller handler det om at vedkommende ikke er i stand til å merke interesse fra andre. Det er ikke slik at alle som er interesserte i deg vil tørre å snakke med deg, eller ha en anledning til å sjekke deg opp. Viser du noen gang interesse for de du synes er attraktive, TS? Man må ikke være veldig pen for at andre skal falle for en eller være tiltrukket, det er en vrangforestilling skapt bl.a av filmer, reklamer for hudproudukter/ sminke, moteblader osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå