Gå til innhold

Phantom of the opera filmen.

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Noen som har sett Phantom of the Opera filmen? Var den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes den var bra. Veldig tro om musikalen.

Skrevet

Jeg skal se den nå i helga :hoppe: Gleder meg til det :)

Skrevet

Jeg har sett den tre ganger.... det sier seg vel selv hva jeg synes...

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle se den i kveld eller i løpet av helgen.

Skrevet

Møkkafilm...men så likar eg heller ikkje musikalar så godt...:) Likar du musikalar så blir du nok fornøyd, dei eg såg den med syns den var kjempebra:)

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. litt tynn historie, men musikken hever filmen.

Skrevet

Jeg har vært på musicalen i London, på Her Majesty's Theatre, så jeg gleder meg til å se filmen. I London var det iallfall magisk.

Hadde det ikke vært for alle japanerne som gav blanke f i fotoforbudet...

Skrevet

Jeg likte den ikke.

Skrevet

Jeg synes den var helt fantastisk :rosasmil: Er du glad i musicaler, vil du ikke bli skuffet over denne :)

Skrevet

Jeg liker musikaler generelt. Men jeg liker ikke musikken i Phantom. Så den på søndag, fordi jeg tenkte at den kanskje ikke var like ille når jeg fikk bilder til.

Filmen er bra laget. De som liker Phantom, er over seg. Jeg ble ikke helt overbevist. Men siden jeg fremdeles ikke liker musikken, så er det ikke så rart.

Fullversjon av Les Miserables, derimot, det hadde blitt bra. Eller Miss Saigon. :)

Catzy

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Elsker Phantom musikken, så dette høres bra ut.

@Catzy

Har du sett 10 års konserten til Les Miserables? Riktignok en sceneversjon, men de har fått med en fantastisk samling av artister; bl.a. Lea Salonga fra Miss Saigon.

Skrevet

Northstar: Konsertversjoner kan liksom ikke helt måle seg med den originale oppsetningen. Så jeg har droppet å se den på tv. Så konsertversjonen i Spektrum, og det var jo bra.

Har fullversjonen på 3 cd'er, som jeg hører på ofte. Minst like stas som å se en konsertversjon. Japansk Eponine, blant annet. Veldig sjarmerende. :)

Catzy

Skrevet

Jeg har elsket Phantom of the Opera i mange mange år, og ble absolutt ikke skuffet over filmen. (har sett sceneversjonen maaaaange ganger)

Heldigvis var de tro mot historien, noe annet ville vært blasfemi.

*drømme seg vekk til phantomer bak speil og helter på hvite hester* 8)

Skrevet

Jeg elsket den.

Du må jo ta det for det det er; det er "patetisk romantikk" som en del av filmen.

Jeg synes likevel de har klart å gjøre det på en god måte, med svart/hvitt-innslag, flott musikk, og uten Hollywood-preg.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Northstar: Konsertversjoner kan liksom ikke helt måle seg med den originale oppsetningen. Så jeg har droppet å se den på tv. Så konsertversjonen i Spektrum, og det var jo bra.

Har fullversjonen på 3 cd'er, som jeg hører på ofte. Minst like stas som å se en konsertversjon. Japansk Eponine, blant annet. Veldig sjarmerende. :)

Catzy

Så Les Mis i London, og den er absolutt bra. Men jubileumskonserten hvor de hadde med seg et kor på 4-500personer var virkelig imponerende.

3 cd'er på fullversjon sier du? Er det den originale franske innspillingen? Har den originale engelske innspillingen og der er det bare to cd'er.

Skrevet

Jeg så filmen i dag - likte den veldig godt. Har likt musikken til phantom of the opera lenge... :-) Mange fine scener i filmen - stemningen var spesiell og akkurat så mystisk som den burde være. Likevel synes jeg kanskje enkelte ting var litt langdrygt, men ingenting som trekker ned helhetsinntrykket. Anbefales til alle som liker musicaler!

Skrevet

Full versjon av Les Misérables finner du her på Amazon.

Liker Evita også, og har filmen. :) Under en måned igjen til jeg skal se den på scene. Det blir bra.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...