AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Trenger hjelp. Har holdt på med en fyr fram og tilbake i 2 år ca. 🙈 Fått så sterke følelser for han blir helt galen. Men prøver å innse at dette er jo et tap prosjekt. Han holder meg på tørt gress. Kommer når han vil. (Klarer ikke å si nei til han) og går like fort etterpå, for han er så "opptatt" Har tatt dette opp med han en del ganger. Hva jeg føler om dette, hva jeg tenker osv. men jeg har vært for blind til å skjønne at det er bare tull på denne mannen. Han forteller meg at han er interessert i meg og liker meg veldig godt men usikker på om han er klar for noe seriøst. Og at han holder ikke på med meg bare på grunn av kosen. Nå er det en stund siden han sa dette. Og nyrlig har han har flyttet rett i nabolaget mitt. Tenker å ta en prat med han imorgen om vi ses for å få avsluttet dette.. Men vet ikke helt hva jeg skal si for å avslutte dette. Er så redd før å feige ut, på grunn av at jeg har så sterke følelser for han. 😔 Men trenger å komme meg videre eller få han til å få fingern ut. Anonymkode: 6a958...c04
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Du trenger ikke å si noe? Du skylder han ingenting. Han har brukt deg som bruk og kast puledokka di i to år og ikke engang respektert deg nok til å tilbringe tid utenom det seksuelle med deg. Han kaster deg ut så fort dere har hatt sex. Han sier han er interessert i deg fordi han vet at det er det du vil høre som får deg til å komme løpende å gi han fitte. Bare svar nei de neste gangene han spør, ikke forklar noenting for da kommer han til å komme med tomme ord igjen i full desperasjon for å ikke miste SÅ enkel tilgang på fitte, eller bytt nummer så du slipper å høre fra han igjen. Anonymkode: f73d1...9bd 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Når han var så opptatt og ikke hadde tid til deg så var det fordi han var hos meg Anonymkode: 4abdb...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå