AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Del Skrevet 21. august 2017 Har en 6 åring, 1 klassing. Tisser på seg hver eneste natt. Og dag(når han glemmer seg- i snitt x3 per dag). Men det er ok. Eneste er, jeg er så lei av å vaske dyna hver dag! Ikke minst er det dyrt! Hva, kan han ha rundt seg, som er enklere å vaske 😑Tips? Tenkte å sy sammen to tisselaken.. men altså😶 Noen andre? Og ja, allt er prøvd, også minirin. Ingen effekt. Anonymkode: 73014...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Del Skrevet 22. august 2017 Har selv hatt dette problemet når jeg var yngre. Vet at vi kjøpte en slik dynebeskytter, som var i tynt plastikk stoff. Fant denne nettbutikken : http://www.sengevaetingsbutikken.com/no/ Husk og ikke gjør dette til en stor greie for barnet. Blir han eldre nok uten at det stopper kommer det til og tynge mye på han. Mulig også stenge seg inne. Husker at jeg aldri ble med på disse gøye tingene som overnatting og liknende. Og ikke minst vær åpen og snakk sammen så mye som han ønsker :-) Anonymkode: d8252...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glød Skrevet 22. august 2017 #3 Del Skrevet 22. august 2017 Bleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå