Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Noen som har hatt problemer med utbetalingene fra Aetat? Går på arbeidspraksis, og har fremdels ikke fått utbetalingen for uke 52, 53 i fjor.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Står det ikke på kortene lenger at det kan ta mellom 5-12 dager? Jeg sendte kortene inn om mandagen, og fikk som regel pengene på konto innen fredagen. En gang gikk det to uker uten at noen penger kom inn, eller at jeg hadde fått beskjed fra Aetat. Jeg ringte inn selv, og da sa de at jeg hadde glemt å krysse av i EN rute på meldekortet. Hvis ikke jeg hadde ringt og spurt, ville jeg altså ikke fått vite noe, bare mistet utbetalingen. Har du krysset av feil, sendt inn for sent, latt være å sende inn, frimerket har falt av, eller andre grunner, ser det altså ikke ut som om Aetat gir beskjed. Man må selv følge med som hauker. Ring inn og etterlys pengene dine, du. Og gled deg til du er ferdig med dem! Det er endelig jeg!!
Polly Ester Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Om frimerke detter av kommer uansett brevet fram... Men, jeg trodde også at utbetalingen i romjula ikke hadde kommet, men så sjekket jeg konto og hadde bare ikke fått med meg at jeg hadde fått pengene tidligere enn jeg egentlig skulle...
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Sender ikke meldekort. Det går automatisk via aetat når jeg leverer fremmøtelister. Men sjekket med aetat _igjen_ i dag. Viste seg at jeg hadde blitt slettet fra systemet deres rundt juletider også reaktivert igjen på nyåret, og derfor gått glipp av en utbetaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå